WEDSTRIJD EMPIRE ENERGY…!

5 augustus, 2008 | door MHAAGEN |

We gaan de aangekondigde WEDSTRIJD ivm het aandeel EEGC op de OTCBB (EMPIRE ENERGY) vandaag starten !! Wat zijn de spelregels ? De vraag is : voorspel de koers van dit aandeel op 31 december 2008.  Deelname is gratis en zonder enige verplichting.  Iedereen mag deelnemen in de vorm van een reactie op dit artikel, maar slechts één inzending doen en dit tot en met 31 augustus 2008.  Wat zijn de prijzen, hoor ik u al gretig vragen ? Eérste prijs : de tegenwaarde in euro van 110 aandelen EEGC.  De hoogte van deze prijs zal dus voor iedereen een verrassing zijn.  Is het 60 dollar ? 100 ? 200 ? De toekomst zal het uitwijzen en we zullen allemaal in spanning blijven tot 31 december. 

Tweede prijs : de tegenwaarde in euro van 50 USD. 

Derde prijs : de tegenwaarde in euro van 30 USD. 

Doet allen mee in groten getale…!

De winnaars zullen gecontacteerd worden via hun reactie.

(De eerste inzending is al binnen van Geert Muylaert : 0,50 USD.  Ik voeg hier mijn eigen voorspelling aan toe : 0,75 USD)

Stem of voeg toe aan:  sn nujij WEDSTRIJD EMPIRE ENERGY...! sn ekudos WEDSTRIJD EMPIRE ENERGY...! sn msnreporter WEDSTRIJD EMPIRE ENERGY...! sn bligg WEDSTRIJD EMPIRE ENERGY...! sn digg WEDSTRIJD EMPIRE ENERGY...! sn su WEDSTRIJD EMPIRE ENERGY...! sn delicious WEDSTRIJD EMPIRE ENERGY...! sn google WEDSTRIJD EMPIRE ENERGY...! sn rss WEDSTRIJD EMPIRE ENERGY...! sn email WEDSTRIJD EMPIRE ENERGY...!
  1. 70 Reacties op “WEDSTRIJD EMPIRE ENERGY…!”

2. Door Stevens Gerrit op 5 augustus, 2008 | Reageer

Ik denk 0,65

3. Door irtamos op 5 augustus, 2008 | Reageer

Ik ga voor de volle prijzenpot en waardeer het aandeel op 0,04. Dat is allemaal gebakken lucht. Mag ik de gegevens van mijn rekening al doorgeven ?

4. Door redabert op 5 augustus, 2008 | Reageer

0.10 = iets onder het 200d gemiddelde
    http://stockcharts.com/h-sc/ui?s=EEGC&p=D&yr=3&mn=0&dy=0&id=p37322453577

5. Door MHAAGEN op 5 augustus, 2008 | Reageer

Ik voeg hier de inzending van Evert H. aan toe, die (de tegenwaarde in euro van) 10 aandelen EEGC(met een maximum van 100 dollar)ter beschikking stelt, die bij de eerste prijs komen : 5 dollar !! Evert wil blijkbaar dat we nog dit jaar allemaal rijk worden en ik help hem dit hopen…!

6. Door kees bos op 6 augustus, 2008 | Reageer

ik denk 0,69 dollar
    kees

7. Door Goudfazant op 6 augustus, 2008 | Reageer

ik denk $ 0,49

8. Door Paul op 6 augustus, 2008 | Reageer

ik gok $0,21

9. Door G.Egberts op 7 augustus, 2008 | Reageer

$ 0,25

10. Door Paul op 7 augustus, 2008 | Reageer

Ik dank dat ze dan op $ o,35 staan

11. Door Helen.N op 7 augustus, 2008 | Reageer

Ik gok op $ 0,82.

12. Door Geert Muylaert op 7 augustus, 2008 | Reageer

Oproep aan Paul :

Ne pastoor doet géén tweemaal de mis voor hetzelfde geld hé. Het is ofwel $0,21 ofwel $0,35

En vergeet onzen prijzenpot niet hé ! Wie geeft er de 4de prijs (de Pieje Lotto prijs)voor de winnaar die uiteindelijk toch de verliezer was, en juist naast het podium viel …

13. Door MHAAGEN op 7 augustus, 2008 | Reageer

Beste Paul en Paul,

Indien het twee verschillende personen bestreft, gelieve dan uw achternaam of enige andere onderscheiding te vermelden ! Anders : slechts één inzending per persoon; dewelke telt ?
    Mvg,

Marc H.

14. Door Lo Vroon op 7 augustus, 2008 | Reageer

Koers EEGC op 31-12-08 zal €0,195 zijn.

15. Door Martin van Meurs op 7 augustus, 2008 | Reageer

Droom een keer en ga uit van de eerste keer raak! $ 1,50 lijkt mij dan haalbaar.

16. Door Bart op 7 augustus, 2008 | Reageer

Ik denk een koers van $ 0,73

17. Door H.J. Kruyswijk op 7 augustus, 2008 | Reageer

Ik denk dat de koers $ 0,50 zal zijn.

18. Door gu op 7 augustus, 2008 | Reageer

volgens mij 0,229 dollar

19. Door Geert Muylaert op 7 augustus, 2008 | Reageer

Voilà. De kogel is door de kerk. Er wordt wéér een belangrijke geldprijs ter beschikking gesteld voor de gratis wedstrijd.
    Naar aanleiding van het artikel verschenen op 6 augustus 2008 “Spelen op de lotto” in de rubriek “De Gouden tip” ontvangt de winnaar van “De Pieje Lotto prijs” een muntstuk van 20 BEF dat destijds in de schuif onaangeroerd bleef liggen, en dat ik altijd heb bewaard als wijze levensles en herinnering. En Pieje, nog een baksken bier…?

20. Door MHAAGEN op 7 augustus, 2008 | Reageer

Beste Geert,

U doet mij verschillende keren lachen, echt waar, met zo’n plezier lees ik uw stukken ! Maar dat doet niets af aan de ernst van uw verhaal. U brengt het echter met grote ironie en daar hou ik van. Bedankt en doe zo voort !

21. Door Geert Muylaert op 7 augustus, 2008 | Reageer

S.O.S. S.O.S. S.O.S. – Persoonlijk bericht.
    Dringende oproep aan dhr. M.S. momenteel met vakantie op de Philippijnen.

Een paar dagen geleden hebt u 7 Euro gewonnen met de hanengevechten (en hij heeft om 15 Euro gedronken ….).
    M. gelieve via mijn e-mail dringend te laten weten of u de winst van 7 Euro schenkt aan onze prijzenpot. En M. mijn kat niet vergeten hé!
    Et voilà, daarmee is GAIA ook content… Alles voor het goede doel hé.

22. Door irtamos op 8 augustus, 2008 | Reageer

en mag ik ook een prijs geven ?

23. Door MHAAGEN op 8 augustus, 2008 | Reageer

U mag zeker ook een prijs geven, indien u het serieus meent ! Geen grapjes maken als er geld op het spel staat aub.

24. Door Geert Muylaert op 8 augustus, 2008 | Reageer

Aan alle kandidaten : gelieve géén onpersoonlijke e-mail van yahoo of hotmail te gebruiken ! Anders kan iedereen tientallan e-mail adressen aanmaken en meerdere kansen hebben. Van iedere winnaar wordt het I.P. adres op de server gecontroleerd !

Er wordt van iedere kandidaat slechts 1 bod aanvaard !

ALLE GELDPRIJZEN – ONGEACHT HET BEDRAG – WORDEN GEGARANDEERD UITBETAALD AAN DE WINNAARS !

25. Door TakiTower op 8 augustus, 2008 | Reageer

Ik gok op 0,12, want bij dit aandeel is de beurs blijkbaar een gokspel ;o)

26. Door Geert Muylaert op 8 augustus, 2008 | Reageer

Marc

Hierbij wordt onze prijzenpot dan definitief afgesloten, en kunnen de Olympische Spelen beginnen.

De nummer 5 ontvangt : 12 Euro
    De nummer 6 ontvangt : 10 Euro
    De nummer 7 ontvangt : 7 Euro
    De nummer 8 ontvangt : 5 Euro

Met dank aan onze bereidwillige sponsors.

Ik wens jullie allen véél geluk en prettige Olympische Spelen. Mogen de beste winnen !

27. Door Ronny op 8 augustus, 2008 | Reageer

Ik gok op $0.935 op 31/12/2008

28. Door MHAAGEN op 8 augustus, 2008 | Reageer

Beste Geert,

Is dit serieus bedoeld ? Wat ontvangt de nummer 4 ? Zorg jij voor de nummers twee, vier tem 8 ? Ik bedoel : zorg jij ook voor de verdeling want ik weet niet van wie wat komt ?
    Hartelijk,

Marc

29. Door Geert Muylaert op 8 augustus, 2008 | Reageer

Marc,

De nummers 2, 4, 5, 6, 7 en 8 zijn voor mijn rekening. Met dank aan dhr. M.S. Rijk worden we toch hé !
    De nummer 4 ontvangt de Pieje Lotto prijs ten bedrage van 20 Euro.
    Het cijfer acht is volgens Chinese traditie een geluksgetal. Dus bij onze wedstrijd 8 finalisten – en allen zijn “winners”.
    De winnaars mogen wel géén anoniem yahoo of hotmail account hebben.
    Om het met de olympische gedachte te zeggen : no cheaters – One world One dream.
    En nu gaan wij nog samen de rest van België en Nederland overtuigen hé…

Mvg. Geert

30. Door MHAAGEN op 8 augustus, 2008 | Reageer

Je bent een man met een groot hart, een man naar mijn hart. Proficiat voor dit groot gebaar ! En ja, rijk worden we toch, inderdaad. Het zijn dus jij en ik die deze wedstrijd dragen, dan zou het ook maar normaal zijn dat we er zeer goed aan verdienen hé ? Op naar die 5 dollar per aandeel (heb voorzichtig toch maar 0,75 dollar als schatting ingevoerd). Bij 5 dollar hangt er voor mij namelijk een Lamborghini aan vast; zou ik die nu vast bestellen of toch nog even wachten ? Wat zou Pieje Lotto doen in mijn geval ?

31. Door Geert Muylaert op 8 augustus, 2008 | Reageer

Marc,

Ha, Pieje zou nie twijelen hé, en opnieuw een bakske bier geven …
    And in no time, no money …
    Ongeacht de koersbewegingen ,upstairs or downstairs,ik verkoop niets de eerste 2 jaar. Ik ga voor alles of niets … en bij sterk dalende koers nog stevig positie versterken (bijkopen). Vroeger loog een geoloog, vandaag liegt hij niet meer. En ik heb tijd.

32. Door MHAAGEN op 8 augustus, 2008 | Reageer

Beste Geert,

Ik zou toch een exit-strategie willen klaar hebben, in geval. Lezer Alfons plaatst een stop-loss van 20 %, hij staat wel op plus 100 %, maar dat vind ik te gevaarlijk, stop-losses plaatsen. Maar…wélke exit-strategie ? Zeggen bij jezelf : ik verkoop aan die of die koers. Ik wacht nog even af tot de eerste vondst gedaan wordt, kijk wat de koers daarop doet en dan bepaal ik die. Ik publiceer binnenkort een artikel met de beste tien aandelen ooit, één ervan ging van 0,80 of zo naar 180 of 280, ik wil er vanaf zijn. Dergelijke reusachtige stijgingen zijn dus wel mogelijk. Eerst komt de schrik : gaat het aandeel wel stijgen en hoeveel, en dan komt de schrik van verkoop ik niet te vroeg. Altijd maar schrik. Moedig van jou om te zeggen ik doe niks de eerste twee jaar. Benieuwd of je dat kan volhouden ! Het grote geld lonkt aan de ene kant, maar aan de andere kant is er (wéér) de schrik om winst te zien verdampen. Hmmmm. Moeilijk hé ? Voor nu zou ik zeggen : afwachten. Het vel van de beer…enz, weet je wel ?

33. Door Geert Muylaert op 9 augustus, 2008 | Reageer

Een kort overzicht van pennystock springpaardjes /

Lion Mines- 1975 $0.07 / $380 in 1980
    • Wharf Resources- 1975 $0.40 / $560 in 1980
    • Bankeno- 1975 $1.25 / $430 in 1980
    • Steep Rock- 1975 $0.93 / $440 in 1980
    • Mineral Resources- 1975 $0.60 / $415 in 1980
    • Azure Resources- 1975 $0.05 / $109 in 1980

Zeg Pieje Lotto, mag ik ook eens dromen ?

34. Door MHAAGEN op 9 augustus, 2008 | Reageer

Ik ken er een dat in 1969 een grote kopervondst deed, het Australische Poseidon, ging maal 300 in één jaar ! De wonderen zijn inderdaad de wereld nog niet uit, Geert.

35. Door Geert Muylaert op 9 augustus, 2008 | Reageer

Marc,

En nu gaan wij er samen voor zorgen om anderen te overtuigen van een wonder in wording. Dit forum moet en zàl een populaire praatbarak worden. Ik zal mijn bijdrage leveren. Don’t worry …

36. Door MHAAGEN op 9 augustus, 2008 | Reageer

Beste Geert,

Ik heb van mijn kant al alles gedaan wat ik kon, maar ik zal blijven de mensen alert houden. Vergeet ook niet dat het nu vakantietijd is, dus de hele kalme tijd. De eigenaar van dit fonds is van dezelfde mening en hij vond onze initiatieven in ieder geval goed. Ik zal afwezig zijn van maandag tot donderdag, zal wel blijven publiceren (automatisch) maar nergens op kunnen reageren. Ik ga drie-vier dagen geen computer zien en dus ook de koers van Empire niet kunnen volgen. Ik geef het roer voor die tijd aan u over ! Take care.

Marc

37. Door china op 9 augustus, 2008 | Reageer

Een voorzichtig optimistische schatting van $ 0,25.

Als we ‘t dan toch over springpaardjes hebben. Al aan Formation Capital Corporation gedacht?

Wie ze ook in portefeuille heeft, mag zich gerust melden, dan kunnen we een eigen één-tweetje beginnen om wat tegengas te geven aan Marc en Geert.

En dan maar zien wie ‘t verste springt hé of ‘t hoogste.

38. Door Geert Muylaert op 10 augustus, 2008 | Reageer

Beste China,

Als je denkt aan $ 0,25 wil dat zeggen een koersstijging van ongeveer 50 % op een paar maanden tijd vergeleken met de koers vandaag. Dan moet je kopen hé. In de bank krijg je zoveel niet zulle … En voor het hoogspringen Tia Hellebaut !

39. Door hans op 11 augustus, 2008 | Reageer

EEGC op 31-12-08: $0,27

40. Door Henk op 11 augustus, 2008 | Reageer

ik gok op 0,345 op 31-12-2008

41. Door Evert op 11 augustus, 2008 | Reageer

Beste Geert,

Marc koopt in januari een Lamborghini, kan wel voor 1.500.000. Ikzelf een BMW 750, moet ook lukken voor 150.000. En jij?

42. Door Geert Muylaert op 12 augustus, 2008 | Reageer

Toch misschien eerst een schaalmodel 1/24 kopen.
    Kwestie van de non-believers nog een beetje respijt te geven …

43. Door Adelbert van Saksen-Coburg en Gotha II op 12 augustus, 2008 | Reageer

Aan allen die zijn en zullen komen, mijn groet.

Wij vermoeden dat er dit jaar niet te veel te vinden zijn en dus zal de koers blijft stagneren.
    Mijn gok is dan ook $0.14

Lol

44. Door Geert Muylaert op 12 augustus, 2008 | Reageer

Wij, Koning der Believers, groeten u allen.

45. Door china op 12 augustus, 2008 | Reageer

Geert,

denken is makkelijk hé, hoe hoger de koers, hoe leuker de prijs en meedoen kost niets;-) Bovendien, wie weet, misschien hebben jullie van mij wel een kleine believer gemaakt!
    Neenee, ik blijf eraf, heb reeds enkele van die erg speculatieve springpaardjes in portefeuille en ze blijken vooralsnog veeleer zeepaardjes te zijn. Duiken kunnen ze als de beste. Hopelijk krijgen ze op een dag ook weer vleugels.

46. Door Geert Muylaert op 13 augustus, 2008 | Reageer

Beste China,

No pain, no gain !

47. Door Frank van Brussel op 14 augustus, 2008 | Reageer

Ik hou het op $ 0,21

48. Door Martijn Paauwe op 14 augustus, 2008 | Reageer

Dat is toch eenvoudig !!!!
    Dus: 0,97 dollar

49. Door Geert Muylaert op 14 augustus, 2008 | Reageer

Beste Martijn,

Dat is nog eens gesproken. En mogen velen uw voorbeeld volgen, mijn zoon.

50. Door wisten op 16 augustus, 2008 | Reageer

dag allen,

we zijn steeds positief: dus een gokje op 1,42.
    moet kunnen.

groeten,

wistje.

51. Door Freddie op 19 augustus, 2008 | Reageer

EEGC $ 1,23 tegen een €/$ koers van €1,78

52. Door irtamos op 19 augustus, 2008 | Reageer

De Lamborghini van Tom Boonen staat te koop.

53. Door MHAAGEN op 19 augustus, 2008 | Reageer

Ik weet het maar hij ziet er dan ook niet uit ! Gans de voorkant in de prak. Niets voor mij dus.

54. Door Kok op 20 augustus, 2008 | Reageer

Beste Marc,
    Toen ik het aandeel Empire Energy via Alex wilde opvragen of een order wilde plaatsen kreeg ik de mededeling dat het aandeel geblokkeerd is. Bij navraag bij Alex, kreeg ik het volgende antwoord:
    Het aandeel Empire Energy Corp. Int. -OTCBB- kan alleen via een servicedesk medewerker worden verhandeld, aangezien het een notering betreft aan de OTC BB. Bij ons heeft het aandeel wel een koers (nl. $ 0,14 laatst gedane koers).

OTCBB:
    Dit fonds wordt verhandeld via een Amerikaanse beurs onder de naam OTC-BB. Dit is een electronisch quotation systeem van de National Association of Security Dealers (NASD), waarin aangesloten market makers quotes kunnen inleggen voor Amerikaanse aandelen die over-the-counter worden verhandeld. De OTC-BB is geen onderdeel van de Nasdaq Exchange en geen effectenbeurs, maar staat wel onder toezicht van de Securities en Exchange Commission (SEC).

Veel van de fondsen die verhandelbaar zijn via OTC-BB, waren voorheen genoteerd aan een officiële effectenbeurs. Doordat ze echter niet konden voldoen aan de eisen zijn ze uit de notering gehaald. Er worden minder eisen gesteld aan een OTC-BB fonds dan aan een fonds met een beursnotering aan bijvoorbeeld de Nasdaq of de NYSE. Ook voor de market makers gelden minder regels.

De handel in OTC-BB fondsen wordt o.a. om de bovenstaande redenen gezien als risicovol. OTC-BB fondsen zijn te herkennen aan de vermelding.OB achter de Ticker.

Standaard zijn OTC-BB fondsen bij Alex geblokkeerd voor het plaatsen van orders om u er op attent te maken dat handel op deze beurs risicovoller is dan handel op reguliere beurzen. U kunt echter wel telefonisch een order plaatsen via mij of een van mijn collega’s.

Was dit bekend bij jou? en hoe plaats jij je orders?
    met vr. gr. Kok

55. Door MHAAGEN op 20 augustus, 2008 | Reageer

Beste Kok,

Was dit bekend bij jou, vraagt u. Dat je via Alex telefonisch je order moet doorgeven voor de OTCBB : neen. Dat de handel op de OTCBB en de noteringen zijn en verlopen volgens de criteria die u opnoemt : ja. Ik plaats mijn orders bij een Belgische bank, Dexia.
    Met vriendelijke groet,

Marc

56. Door Ronny op 24 augustus, 2008 | Reageer

Beste Kok,

Ik doe het zelf gewoon online op Keytrade…. niets makkelijker dan dat.

Mvg
    Ronny

57. Door Frank op 30 augustus, 2008 | Reageer

hWat een trackrecord heeft dit aandeel:

van 45 dollar in 2001 (waar de dollar 2x zoveel waard was als nu, inflatie en dollar/euro meegerekend), over 18 dollar in 2002, 1,45 in 2003, 0,25 in 2005, om te zwalpen rond de 0,15 tot in 2008: ziedaar mijn zwaar speculatieve voorspelling: een stijging van 10% tot 0,165 dollar.

58. Door M.C.A. Bakker op 1 oktober, 2008 | Reageer

0,18

59. Door Gert op 12 oktober, 2008 | Reageer

Beste pennystock-believers,

Het wordt spannend de komende weken …

http://www.stockhouse.com/News/USReleasesDetail.aspx?n=7078867

60. Door Peter op 11 november, 2008 | Reageer

31-12-08: $0,29

61. Door MHAAGEN op 11 november, 2008 | Reageer

Peter,

Uw pronostiek valt buiten de einddatum voor voorspellingen. We zullen hem toch meenemen, maar dit is dan de allerlààtste !

62. Door Frank D. op 11 november, 2008 | Reageer

Marc,

Mag ik dan ook nog ééntje doen. Op 30/12 wel te verstaan. Nu je toch zo soepel bent.
    Wat denk jij Geert?

mvg,

63. Door gmuylaert op 11 november, 2008 | Reageer

Het is niet mijn wedstrijd hé Frank. Ik schuif de hete aardappel door naar Marc.

64. Door MHAAGEN op 15 november, 2008 | Reageer

No way José !

65. Door Gert op 20 november, 2008 | Reageer

En dromers, hoe gaan we dat verteren?
    Laagste koers vandaag voor EEGC= 0,015!
    Het ziet ernaar uit dat Irtamos er het dichtst bij gaat zijn….

66. Door MHAAGEN op 20 november, 2008 | Reageer

We staan nu op 0,037. Ik heb ondanks het redelijk slechte nieuws dat naar buiten is gekomen niet verkocht. Noem het dromen ! Maar voor mij is het eigenlijk te laat om te verkopen. Ik blijf hopen…misschien tegen beter weten in ?

67. Door Frank D. op 8 december, 2008 | Reageer

waarde aandeel EEGC op 31/12:

0,07€

mvg,

Frank.

68. Door gmuylaert op 8 december, 2008 | Reageer

Frank,
    misschien binnen 14 dagen een nieuwe poging wagen …
    Of zoals bij de beenhouwer : mag het een beetje meer zijn …

69. Door Frank D. op 8 december, 2008 | Reageer

Geert,

Deze poging is uiteraard buiten competitie. Het zal inderdaad een beetje meer moeten zijn, anders komen ze in de problemen met hun nieuwe aandelen.
    Het blijft een merkwaardige zet van het management.

70. Door MHAAGEN op 28 december, 2008 | Reageer

Tenzij het aandeel EEGC nog rare bokkesprongen maakt in de komende drie dagen, weet ik al wie de 8 winnaars worden van onze wedstrijd. Hoe lager geschat hoe beter, daar ziet het naar uit ! (Helaas…)

71. Door gmuylaert op 29 december, 2008 | Reageer

Marc,
    Ik ben hier wel de grote sigaar hé, met al de prijzen de ik moet uitbetalen. Secretaresse Tara van John C. Garrison (Chief Financial Officer of Empire Energy) heeft aan de telefoon bevestigd dat er op 02 januari 2009 wordt hervat met het boren. Helaas te laat voor de wedstrijd, maar goed voor uw financiën hé !

De grote winnaar ontvangt maar een troostprijske, door u uit te betalen … De volgende prijzen zijn waardevoller ! Moraal van het verhaal : de winnaar van de wedstrijd is de verliezer.

U dient in gelogd te zijn om een reactie te plaatsen.