Wie werpt ook een schoen naar Bush ?

17 december, 2008 | door gmuylaert |

De binnenkort aftredende Amerikaanse President heeft het al moeten ontgelden in het forum. Maar nu kan je ook op het internet uw frustratie uiten met het virtueel gooien van schoenen naar George Bush.

Het doel van “Sock and Awe”, het spelletje op www.sockandawe.com, bestaat erin een schoen naar het bewegende hoofd van Bush te gooien. Meer dan anderhalf miljoen internetgebruikers slaagden er al in om de president te raken. De naam van het spel is een verwijzing naar ‘Shock and Awe’, de massale bombardementen op Bagdad die in maart 2003 de grondinvasie van Irak inluidden.

Beste Beursboxlezers, veel geluk met volgende link : www.sockandawe.com U doet toch ook mee ?

De originele beelden van de aanval op Bush op 14 december 2008 en waarop dit spel is gebaseerd zijn hieronder te bekijken.

Stem of voeg toe aan:  sn nujij Wie werpt ook een schoen naar Bush ? sn ekudos Wie werpt ook een schoen naar Bush ? sn msnreporter Wie werpt ook een schoen naar Bush ? sn bligg Wie werpt ook een schoen naar Bush ? sn digg Wie werpt ook een schoen naar Bush ? sn su Wie werpt ook een schoen naar Bush ? sn delicious Wie werpt ook een schoen naar Bush ? sn google Wie werpt ook een schoen naar Bush ? sn rss Wie werpt ook een schoen naar Bush ? sn email Wie werpt ook een schoen naar Bush ?
  1. 4 Reacties op “Wie werpt ook een schoen naar Bush ?”

2. Door jawatte op 17 december, 2008 | Reageer

Mijn score is 3. Wie doet beter ?

3. Door oliebaron op 17 december, 2008 | Reageer

Geklopt ! Ik scoor 4 maal.

4. Door Patrick op 17 december, 2008 | Reageer

Ex-aequo : 4

5. Door belegger op 17 december, 2008 | Reageer

Mijn score is 4 en een half !

U dient in gelogd te zijn om een reactie te plaatsen.