GOLD FORECASTER WEEKLY…
4 februari, 2009 | door MHAAGEN |Dit is een gratis emailbrief die ik ontvang. U ziet dat ik toch geïnteresseerd blijf in het gele edelmetaal !
De brede financiële markt is nog aan het uitzoeken wat het zal worden : deflatie of inflatie. Dat zal uiteindelijk ook de richting van goud bepalen. Grote volatility aan de horizon dus. Als het deflatie wordt, dan is alleen cash king. Want al het andere zal dan minder waard worden. Wordt het inflatie, dan moet je zo ver mogelijk weg van cash, want dat devalueert. Dan zal goud de enige uuitweg bieden.
Ik maak me zorgen over het feit dat goud de laatste weken aan het stijgen is, want ik bezit zelf geen goud meer. Dat zou erop kunnen wijzen dat de markt vooruit ziet en na deze initiële deflatoire periode inflatie aan de horizon ziet. Zou het inderdaad dan kunnen dat én de dollar stijgt, zoals ik voorspeld heb meer dan 8 maanden geleden, én goud stijgt, wat ik absoluut niet verwacht had ? De laatste week is dit namelijk aan de gang, zoals sommigen op dit forum al hebben, terecht, opgemerkt. Hoe denkt U er over ? Wie niet twijfelen : www.groeilanden.nl en www.beursaccent.nl; zij gaan bewust en volop voor goud… En U…?
U dient in gelogd te zijn om een reactie te plaatsen.