Is het einde van Richard Branson nabij ?

30 maart, 2009 | door gmuylaert |

sir richard branson Is het einde van Richard Branson nabij ?

De man voorstellen hoeft nog nauwelijks. En ook in het forum kreeg hij al lofbloempjes naar het hoofd gegooid. Richard Branson, de grote baas van Virgin heeft dan ook de reputatie een neus te hebben voor zaken. Afgelopen vrijdag onderbrak hij zijn zoveelste skivakantie, om naar Australië te vliegen en daar aan te kondigen dat hij hoofdsponsor wordt van Brawn GP, het nieuwe Formule 1 team, dat amper 2 maanden geleden nog in de lappenmand lag.

En lap, gisteren won hij meteen zijn eerste wedstrijd. Het team presteerde het zelfs om een dubbel te realiseren (Jenson Button & Rubens Barrichello). En het was 54 jaar geleden, dat nog eens hetzelfde gebeurde (Juan Manuel Fangio & Karl Ling) met een debuterend team dat onmiddellijk aan de haal ging met de twee vetste prijzen. Daarvoor moet je dan ook een fijne neus hebben …

Beste Beursboxlezers, nergens anders dan in het wereldje van de Formule 1 worden er meer haaien door grotere haaien verscheurd en opgegeten. Bernie, Max & Cie hebben in het verleden al meer dan één varkentje met de billen bloot in de wind te kakken gezet. Zelfs de grote Jean Pierre Van Rossem moest dit tot zijn scha en schande ondervinden. Ondertussen denkt Richard Branson erover na om de naam van het team te veranderen in “VirginF1”. Ik voorspel nu al dat zijn maagdelijke reputatie wel eens binnen de kortste keren een serieuze deuk zou kunnen krijgen. In het verleden heeft Formule 1 & geld altijd al een uiterst slechte combinatie geweest. Spreken wij binnen een paar jaren over het “HookerF1” team van Richard Branson ?

Stem of voeg toe aan:  sn nujij Is het einde van Richard Branson nabij ? sn ekudos Is het einde van Richard Branson nabij ? sn msnreporter Is het einde van Richard Branson nabij ? sn bligg Is het einde van Richard Branson nabij ? sn digg Is het einde van Richard Branson nabij ? sn su Is het einde van Richard Branson nabij ? sn delicious Is het einde van Richard Branson nabij ? sn google Is het einde van Richard Branson nabij ? sn rss Is het einde van Richard Branson nabij ? sn email Is het einde van Richard Branson nabij ?
  1. 11 Reacties op “Is het einde van Richard Branson nabij ?”

2. Door J.HOMMELES op 30 maart, 2009 | Reageer

Het einde van Branson ? Ik denk van niet !

Wees gerust, de man heeft maar ‘n fractie van
    zijn geld in de F1 gestoken en dit meer omdat
    het één van z’n hobbies is ( Branson is altijd
    ‘n snelle jongen geweest )

mvrgr

3. Door gmuylaert op 30 maart, 2009 | Reageer

J.P. Van Rossem was ook een snelle jongen …

4. Door J.HOMMELES op 30 maart, 2009 | Reageer

Geert,

Géén meelij met Van Rossem he !
    En hem vergelijken met Branson is appelen
    met peren vergelijken in financial terms !
    mvgr
    ps Jean Pierre gaat terug in de politiek !
    Misschien of zelfs waarschijnlijk gaat het
    dan weer wat plezanter worden want die
    droogstoppel van Rompuy geeft ook niet veel
    reden om te lachen !

5. Door Luc lcdnlf op 30 maart, 2009 | Reageer

Branson en Van Rossem met elkaar vergelijken, is iemand voor de gek houden. Of jezelf, of de lezer of Branson of Van Rossem. Ik denk dat deze laatste wel eens zou kunnen blozen, mocht hij dit lezen. Ik ga er dus van uit dat de vergelijking ophoudt bij “snelle jongen” en “formule1″.

Ik durf mij niet uit te spreken of Branson het zal halen in de F1. Wie met de haaien zwemt, loopt het risico gebeten te worden. Ik ben er echter van overtuigd dat als Branson gebeten wordt, hij het met de glimlach zal overleven, hij zal zich wel voldoende beschermd hebben, en terecht.

6. Door J.HOMMELES op 30 maart, 2009 | Reageer

luc

inderdaad ! (zie mijn berichtje hierboven)

mvrgr

7. Door Frank D. op 30 maart, 2009 | Reageer

Toch een chique karretje dat hij heeft!

8. Door Luc lcdnlf op 31 maart, 2009 | Reageer

Hommeles, wij moeten ons bericht bijna tegelijkertijd geplaatst hebben. Jij won met een paar seconden.

9. Door J.HOMMELES op 31 maart, 2009 | Reageer

Luc,

tja en volgende keer win jij ! Toch is die
    Van Rossem ‘n zéér intelligente kerel hoor.

( Eigenlijk als oplichter en ook door zijn
    lifestyle véél interessanter dan Vandergucht
    waar Frank over schreef )

mvrgr

ps Van Rossem moest ‘beroepshalve’ vaak
    in het justitiepaleis in Antwerpen zijn.
    Hij presteerde het om zijn Ferrari op de
    stoep van het justitiepaleis te parkeren !

10. Door Vincent op 31 maart, 2009 | Reageer

De Belgische oplichter Piet Van Haut is ook terug op vrije voeten.

11. Door gmuylaert op 31 maart, 2009 | Reageer

Misschien moeten jullie allemaal eens een artikel plaatsen over de desbetreffende oplichters. De vergelijking Van Rossem – Branson moest in het artikel enkel dienen als voorbeeld welke figuren hun opwachting maken en gemaakt hebben in F1. Maar personen zoals Bernie Ecclestone die worden de dag van vandaag niet meer gemaakt !

12. Door Kees Wiersema op 31 maart, 2009 | Reageer

Waar handelt die Branson eigenlijk in?

Hij jaagt misschien wel het laaste wat er nog over is van zijn vermogen er met een noodgang doorheen; doe het in stijl en met grote snelheid.

Groot fan van de stichting einde van de euro door de grote depressie waarin de herinvoering van de gulden op hyperinflatie zal uitlopen als we geen wereldwijde goudstandaard toepassen.

U dient in gelogd te zijn om een reactie te plaatsen.