INTERESSANTE VIDEOBOODSCHAP…
14 april, 2009 | door MHAAGEN |…van Maarten Verheyen, o.m. bekend van www.groeilanden.nl. Gewoon even registreren.
Je Gratis Online Video Briefing!
Vandaag is de laatste dag om te registreren voor de Online Video Briefing.
Onderwerp: “Hoe Warrren Buffett een fortuin verdiende door, in tijden van crisis, de juiste aandelen te kopen op het juiste moment.”
Wanneer: Nu woensdag om 19.00 uur.
Kostprijs: gratis!
Klik hier om te registreren. Meteen na je registratie, krijg je de link van de webpagina waar de Online Video Briefing plaatsvindt.
De reservaties stromen binnen. Tot op heden hebben reeds 5214 beleggers me laten weten dat ze er zullen zijn en dat maakt dit evenement toch wel heel bijzonder.
Je deadline om te registreren nadert met rasse schreden en ik heb nog steeds niet van je gehoord. Zal jij er zijn?
Weken geleden schreef ik reeds in mijn nieuwsbrief dat de beurzen zich gereedmaken voor een periode van stijgende koersen.
We hebben hier geen tijd verloren en deze speciale Online Video Briefing voorbereid om je te helpen maximaal te profiteren van deze rally.
Denk eraan, deelnemen is helemaal gratis. Het enige dat ik van je verwacht, is even te registreren via deze pagina.
Ik hoop dat mekaar woensdag treffen online!
vriendelijke groeten,
Maarten Verheyen
U dient in gelogd te zijn om een reactie te plaatsen.