Beursbox
mei 202009

Gokkers te lande wordt wakker, sta op en verenig jullie ! Want nergens bruist het zo hevig als in Afrika. Wie een gokje wil wagen is hier op het juiste continent. Ik durf wedden dat velen onder jullie zonder een wereldkaart niet onmiddellijk het desbetreffende land kunnen aanwijzen waar avonturiers de slag van hun leven kunnen slaan. Hier moet je zijn voor een echt rock and roll aandeel, met alles erop en eraan. Over welk land en welk aandeel heb ik het dan ?

Guinea, gelegen aan de west kust van Afrika. Wie een gokje wil wagen, kan ik dit mini aandeel aanbevelen : UMNG

http://www.universalminingcorporation.com/fr/site/assets/overview

Opgelet : niet tevreden = geld kwijt !!!

Maar het lijkt mij toch de moeite om deze Pink aan te schaffen voor pakweg 100 USD – méér kopen op eigen risico. (actuele koers 0.003)

Dit aandeel kan dezelfde weg op gaan als bvb. het goudmijnaandeel GSPG dat in 1 jaar van 0.0004 steeg naar 0.0650 (dit wil zeggen x 160 !). De koersnotering van het aandeel is dan ook nu net zoveel als de waarde van gebruikt WC-papier … In een vroeger stadium had het een notering van meer dan 5 $ .

Wat is er nu speciaal aan UMNG ?

IEDEREEN HEEFT DAAR IN HET VERLEDEN FERM ZIJN BROEK AAN GESCHEURD. Mijn goede vriend “Jim” heeft ooit in dit aandeel enorm geinvesteerd (500.000 USD – omgerekend ongeveer 8 miljoen aandelen aan een veel hogere koers). Op zeker ogenblik had hij bijna 10 % van de aandelen in zijn bezit. Maar het liep verkeerd … Er was daar ook net zoals met EEGC sprake van een licentie, maar in dit geval voor uranium in de US. Teneinde in een wanhoopspoging zijn kapitaal te redden werd “Jim” een onbezoldige voorzitter van de firma, maar het mocht niet baten … Het management heeft zijn licentie verkwanseld, en Jim vertrok zoals een geslagen hond met zijn staart tussen de poten. Uiteindelijk werd het volledige management van bedriegers integraal buiten gesmeten nadat zij massaal hun aandelen op de markt hadden gegooid. Jim zag zijn investering smelten als sneeuw voor de zon, en zit nu met een berg aandelen die voorlopig quasi niks waard zijn !

Het goede nieuw is nu evenwel dat er na een uiterst grondige opkuis een volledig nieuw bestuur aan het bewind is die zich enkel en alleen gaan concentreren op goud (zie website). Opgelet, het politiek klimaat in Guinea is alles behalve stabiel. En dan heb ik mij nog voorzichtig uitgedrukt … Aangezien dit aandeel quasi niks waard is, is er juist net daardoor een kans om voor zeer weinig geld, zeer veel aandelen te kopen. Voor 100 USD met wat geluk ongeveer 30.000 aandelen.

Dit is niet investeren, maar puur gokken. Binnen X-aantal weken gaat er een PR komen van het nieuw management. Het aandeel is ondertussen reeds ongeveer 300 % gestegen, maar dat stelt nog niks voor. Tot zolang als dit aandeel niet minimaal met 10.000 % stijgt, zitten zowel Jim als al de anderen nog altijd met de gebakken peren.

Beste Beursboxlezers, en net juist daardoor is hier een uitgelezen kans om met een minimale inzet een gigantische slag te slaan. Ik heb mijn lading aandelen al binnen gehaald ! En wat doen jullie ???

Plaatsen/stemmen op NUjij Plaatsen/stemmen op eKudos Plaatsen/stemmen op MSN Reporter Plaatsen/stemmen op Bligg.be Voeg toe aan je Google bladwijzers Verstuur deze pagina per e-mail via Feedburner

306 reacties aan “Beleggen in Afrika ? Hakuna Matata ! – deel 6”

1. Blijft hier maar akelig stil. Een PR zou leuk zijn.

2. Laat het ons hopen. Zo gaat het niet vooruit……

3. Zitten jullie hier nog in?

4. Ik nog wel. Nog maar weinig reacties hier 🙂

5. En hoe staat het momenteel met de winst?

Sorry, het reactieformulier is momenteel gesloten.