DE OPVOLGER VAN EEGC…!

7 juni, 2009 | door MHAAGEN |

Daarmee ga ik binnenkort van start.  Het is ook weer een pennystock geworden omdat daarmee, hoewel de risisco’s navenant zijn, het meest te verdienen valt.  Ik heb direct contact met de President en CEO, een aimabel en zeer toegankelijk man, en volg dit bedrijf al meer dan een jaar.  Een tip van de sluier kunnen we nu al onthullen : het bedrijf in kwestie noteert op de Toronto Stock Exchange, onderdeel Venture beurs.  We zullen een kleine initiële investering doen en hopen hierin door u ook gevolgd te worden.  Zo zullen we nog iets hebben om op te volgen, het zal onze gedachten even wegnemen van EEGC, die andere pennystock die op dit forum (en andere) een echte hype is geworden.  WORDT VERVOLGD…!

Stem of voeg toe aan:  sn nujij DE OPVOLGER VAN EEGC...! sn ekudos DE OPVOLGER VAN EEGC...! sn msnreporter DE OPVOLGER VAN EEGC...! sn bligg DE OPVOLGER VAN EEGC...! sn digg DE OPVOLGER VAN EEGC...! sn su DE OPVOLGER VAN EEGC...! sn delicious DE OPVOLGER VAN EEGC...! sn google DE OPVOLGER VAN EEGC...! sn rss DE OPVOLGER VAN EEGC...! sn email DE OPVOLGER VAN EEGC...!
  1. 9 Reacties op “DE OPVOLGER VAN EEGC…!”

2. Door Geert op 7 juni, 2009 | Reageer

Misschien kan ik ook nog wel een lijst maken met pennystocks die mee kunnen doen. Maar nu nog niet. De beurs staat veel te hoog. Eerst moeten we corrigeren en pas daarna wanneer we weer een bodem zetten, zal ik ze plaatsen. Op z’n vroegst is dat in juli, maar kan ook pas september zijn. Nog even geduld.

Het zijn voornamelijk pennystocks die actief zijn in mijnen, agriculture en goud. Maar ondanks dat ze in de goede sector zitten, blijven het gok aandelen.

Ik zal eens goed mijn best gaan doen en er wat uitzoeken.

3. Door J.HOMMELES op 7 juni, 2009 | Reageer

Erg veel pennystocks op TSXV hebben betrekking
    op uranium en de winning daarvan.

Dat ligt politiek héél gevoelig en bovendien
    lopen die mijnen vaak onder water.

Dus ‘n droomscenario voor ‘n pennystock.

Zo heeft b.v. Nunavut kortelings ‘n moratorium
    afgekondigd van 3 jaar op de winning ervan en
    hebben veel mijnen ‘n flinke lap om de oren
    gekregen.

Enfin, laat komen die handel ; ‘n gewaarschuwd
    man telt voor twee.

Ik heb ‘n positie in Cameco.

4. Door Gerrit op 7 juni, 2009 | Reageer

Afin wat voor nieuws er ook gaat gepost worden zorg er wel voor dat wij door het bos op den duur de bomen nog kunnen zien. Overzichtelijk houden is de moeder van de porselijnenkast :-)
    Vind het wel spijtig dat hier nu al vernoemd wordt dat het allemaal om een gokje gaat en hoge winsten in de plaats te verkrijgen zijn!

De reden waarom ik in EEGC ben gestapt is toen de gouden tip hieromtrent werd gegeven, er min of meer werd aangetoond dat het stijginspotentieel groter was dan het dalingspotentieel en waar ik tot op heden nog steeds het beste voor hoop (alhoewel er nu stilletjesaan wel een einde mag komen aan deze saga)

Afin, wie ook de tips ivm pennystocks gaat geven, ik hoop dat het om pennystocks gaat gaan met meer kans op stijgingspotentieel dan andersom, niet zomaar pennystocks om te vermelden…

5. Door MHAAGEN op 7 juni, 2009 | Reageer

Gerrit,

Ik denk wel dat het overzichtelijk blijft, we gaan er slechts een tweede aandeel bij nemen om op te volgen. Met pennystocks is het meestal alles of niets, je kunt dat een gokje noemen maar de kansen zijn als volgt : een volledig verlies of…vele, vele malen de inzet. Zo ligt het voor EEGC, zo zal het ook voor dit aandeel gelden. Je bent immers zoals je zegt in EEGC gestapt omdat aangetoond werd dat het stijgingspotentieel groter was dan het dalingspotentieel, zoals je zelf zegt. Ik voeg daar aan toe en herhaal : vele, vele malen de inzet tegenover “slechts” de kans van een volledig (of zo goed als volledig) verlies. Het bedrijf waarover ik ga schrijven is natuurlijk niet lukraak gekozen, ik volg het al meer dan een jaar. Ik hoop dat je mee doet…!

6. Door Gerrit op 7 juni, 2009 | Reageer

Marc,
    als eegc een schot in de roos blijkt te zijn zal ik mij uiteraard kunnen permiteren enkele eurokes verder in te zetten op zulke pennystocks… indien eegc een flop blijkt te zijn zal ik tweemaal nadenken vooraleer…
    Uiteraard is verdere info omtrent uw opvolger van eegc altijd welkom!

Nog een fijne avond!

7. Door MHAAGEN op 8 juni, 2009 | Reageer

Bedankt Gerrit. We hadden inderdaad ook kunnen wachten met een nieuw aandeel tot we het lot van EEGC volledig kennen, maar zoals de beurs altijd vooruitloopt, loop ik ook vooruit. Het lot van Empire zal beslecht worden ten laatste op 30 september en dat is immers niet zo lang meer. Ik vond het goed tegen dan een “opvolger” te hebben. De koers van het aandeel in kwestie stond 13 maal hoger voordat de beurscrash begon vorig jaar; het is dus meegedaald met de hoop. Ik zie een revival zeker in de kaarten. Niets is zeker maar…alles is mogelijk.
    Groetjes.

8. Door Luc lcdnlf op 8 juni, 2009 | Reageer

Ik voorzie terug een klein bedrag om mee te doen. Een bedrag waarvan je zegt dat je er geen boterham minder zal om eten als het mis loopt.

Dat is volgens mij de beste houding voor de mensen die in dergelijk avontuur willen stappen. Komt het goed, dan is het jammer dat je niet alles op alles hebt gezet, dat is waar, maar loopt het fout, dan is de klap ten minste menselijk.

9. Door J.HOMMELES op 8 juni, 2009 | Reageer

Luc,

100% mee eens. Als het ‘n pennystock betreft
    die ook maar ‘n klein percentage kans van
    slagen biedt, wil ik daar b.v. best mijn winst
    van ‘n andere positie op zetten.

Op die manier merk ik het zelfs nauwelijks
    als ik verlies.

10. Door J.HOMMELES op 8 juni, 2009 | Reageer

Om dat kleine percentage winstkansen vast te
    stellen is natuurlijk ook geen kattenpies en
    over één nacht ijs gaan is niet aan te raden.

B.v. in de mijnbouw e.a. ontginningen werken
    héél veel firma’s onder fictieve naam die
    zelfs nog nooit ‘n mijn hebben gezien en ook
    niet de intentie hebben om ooit aan mijbouw
    te gaan doen.

De controle op dergelijke wanpraktijken staat
    absoluut nergens !

U dient in gelogd te zijn om een reactie te plaatsen.