Beursbox
jul 272009

Diegene die de juiste koers van Empire Energy (EEGC op de OTCBB) kan voorspellen (of daar het dichtst bij zit) op 30 september 2009 22:00, ontvangt maar liefst 750 euro cash op zijn of haar rekening !! De bijkomende voorwaarden zijn versoepeld !

Er zijn twee voorwaarden aan deze wedstrijd verbonden :

1. De koers dient op 30/9 minimaal 0,10 USD te bedragen (stand vandaag : 0,016 USD) opdat de prijs uitgekeerd zal worden.  Dat zou ongeveer maal zes betekenen, akkoord, maar nooit tevoren stond Empire zo dicht bij zijn doel : olie en/of gas aanboren in Tasmanië.  Voor wie écht nog niet gehoord heeft van dit bedrijf (misschien komt u van een andere planeet) kijk dan even naar GOUDEN TIP bij Pennystocks of op www.empireenergy.com.

2. We gaan opnieuw het goede doel steunen met deze wedstrijd : www.childrenshome.nl en vragen elke deelnemer om 25 euro over te willen maken aan deze Nederlandse stichting.  U treft de betalingsmodaliteiten aan op de site (homepage : Online Doneren of Een Bijdrage Leveren) maar kunt dus even makkelijk en veilig ook online doneren met uw kredietkaart.  Ook over deze stichting werd al veel gepubliceerd op dit forum.  Uw geld (noem het de inleg voor de wedstrijd) komt daarbij volledig en uiterst welkom heel goed terecht om direct de toekomst te verbeteren van 175 meest weeskindertjes in Zuid-India, en in het bijzonder van de 45 mentaal en/of fysiek mindervalide kindertjes.  Maak even een copy and paste (kopieer en plak) van uw storting en zet die bij uw inzending (één per persoon !), als reactie op dit artikel.

We beogen twee doelen tegelijk met deze wedstrijd : aandacht vragen voor EEGC en uw hebzucht aanwakkeren tegelijk met uw gevoel voor liefdadigheid, waarbij dit laatste wel het belangrijkst is.  Daar hebben we graag 750 euro voor over…  U heeft tijd om in te zenden tot en met 10 augustus !

PS.  Bij de vorige wedstrijd hebben verschillende deelnemers al op voorhand afgezien van hun prijs : die mocht OOK naar Childrenshome toe ! Hoewel wij zulks bijzonder appreciëren, bent u natuurlijk tot niets verplicht : de 750 euro’s zijn u zeker gegund.  Veel succes !

Plaatsen/stemmen op NUjij Plaatsen/stemmen op eKudos Plaatsen/stemmen op MSN Reporter Plaatsen/stemmen op Bligg.be Voeg toe aan je Google bladwijzers Verstuur deze pagina per e-mail via Feedburner

28 reacties aan “WEDSTRIJD EEGC : VERSOEPELDE VOORWAARDEN…!”

1. […] Beursbox Forum » Blog Archive » WEDSTRIJD EEGC : VERSOEPELDE … Tags: amerika, empire-energy, forum-afspraken, grondstoffen, humor, pennystocks, value-beleggen, vincentmertens, water, zilver-of-goud […]

2. De kans is zeer groot dat we tegen 30/9 op minstens 10c staan …

Tot wanneer mogen we onze voorspellingen inzenden ?

3. verklaar je nader vincent

wat weet jij wat wij niet weten?

4. hij heeft het volgende regeltje nog in zn kop:

alles of niets.

dus vandaar.. en zo is het!!

5. Startinfo,
    De licentie vervalt 30 september …

6. Iedereen heeft tijd tot en met 10 augustus om zijn inzending te doen. Inzending dient gevolgd te worden door bewijs van storting of overschrijving van 25 euro ten voordele van http://www.childrenshome.nl.

7. OK. Dan ga ik nog wat wachten.

8. Nog net op tijd !

Mijn voorspelling: 13 cent ! 13 is mijn gelukgsgetal 🙂 !

9. Waarom géén wedstrijd organiseren waarvan de opbrengst is voor de dieren als goede doel ? Is dat géén prachtig idee ?

10. B.v. voor de schijtlijster, i.e. ’n beschermde
    vogel ? Moet kunnen lijkt me.

11. Vincent, ik heb mogelijk heel goed nieuws voor jou. Je bent – helaas – de énige inzender, met jouw prognose van 13 cent. Wat betekent dat ? Als EEGC op minstens 10 cent komt op 30/9 WIN JIJ AUTOMATISCH DE 750 EURO !! Ik help jou het te hopen, van die 10 cent. De aandelen zouden dan ongeveer maal zeven gaan, al enige opluchting voor alle bezitters van EEGC, jij verdient er dan nog extra 750 euro aan omdat je de enige inzender bent. Let wel : om je inzending te kwalificeren dien je nog 25 euro over te maken aan Childrenshome, maar dat weet je hé ? Proficiat (al vast een beetje…) !

12. Marc,

Ik gun Vincent de € 750 ( minus € 25 ) van harte
    maar vraag me toch af of Uw felicitaties niet
    wat prematuur zijn ?

10 cent voor 1 aandeel Eegc zit er nauwelijks
    in en ook de 5 cent waarop ik aasde zie ik
    onder de gegeven omstandigheden helemaal niet
    meer zitten.

Maar kom, het kan mij de pret niet drukken want
    eigenlijk heb ik dit aandeel al volledig afge-
    schreven.

Als er dan, tegen alle verwachting in, toch
    ’n Tasmaans appeltje van de boom valt vind ik
    dit gewoon mooi meegenomen ( niet meer dan dat )

13. Hommeles,

Ik neem dezelfde houding als u aan : afgeschreven-maar-je-weet-nooit… Ik gun het de jongeman van harte, net als u. Maal 7 bij financiering, boren en gas/olie bovenhalen binnen de zeven weken – er zijn al raarder zaken gebeurd op de beurs, dat weet u ook. Het zou een mooie bonus voor Vincent zijn (hij gaat er vast mee naar Tasmanië)…

14. Ik weet dat dit niet onder deze rubriek valt
    maar weet niet waar het anders te plaatsen.

Vandaag las ik iets in de Beursbox Nieuwsbrief
    van Jack hoogland :

citaat :

“Als abonnee van Woensdagtrader-Trend hoeft U
    absoluut niet na te denken” plus “ideaal voor
    de slimme belegger”

Als paradox kan dat tellen ; niet nadenken en
    toch slim zijn !

Wat ’n platte verkoopstechniek !

Voor mij geldt nog altijd : JE PENSE DOC JE
    SUIS van Descartes

15. Met € 750 in m’n zak durf ik nog niet naar
    De Panne te gaan voor ’n lang w.e. 😉

16. hommeles.
    haha.. foutje?

toch netjes dat u het er uit gevist heeft. ik lees meestal over het verkoop geouwehoer heen. (homozappien).

17. PETER,

Over het verkoopsgeouwehoer heenlezen is bijna
    altijd de beste optie !

Maar ja, het vlees , of liever de geest van de
    nieuwsgierige lezer is zwak hé toch ?

18. Marc

U zegt ergens hierboven ” ik neem dezelfde
    houding aan als u ” enz.

Toch is er ’n fundamenteel verschil in onze
    benadering tov Eegc aandelen :

Ik heb de kansen op succes of crash nooit 50/50 geschat ; eerder op 1/99% hetgeen me
    veel realistischer lijkt bij ’n pennystock als
    deze ? Het blijft tenslotte ’n jackpot !

Ik heb het dubbele aantal aandelen van U,
    weliswaar véél goedkoper gekocht, maar als het
    aandeel crasht, en dat zit er dubbel en dwars
    in, zult U mij niet horen klagen want c’est
    la risque du metier ! U daarentegen klaagt
    voortdurend ! Nogmaals, je moet kunnen incasse-
    ren en anders houdt je de handen van, vooral
    pennystocks, beter af !

19. Marc

bovenstaand postje was van Hommeles ; niet
    van Extra Strong -;-

20. J.HOMMELES,
    Waarom verkoop je niet uw aandelen EEGC ? Cut your losses and move on …

21. Dentich

Je valt in herhaling man ! Bovendien lees je
    de mails niet goed ! ’n totaal verlies kan me
    géén fluit schelen ; als er ueberhaupt toch
    iets uit de boom valt is het meegenomen !

22. Mijn bijdrage van 25 euro is vertrokken richting de weeskindjes 🙂 :

Overschrijving NL31RABO0130137
    510 Stichting Childrenshome Made NL Gift ChildrenshomeVia wedstrijd van Marc Haagen – 25,00 EUR

23. Valt er hier iemand door de mand?
    Door J.HOMMELES op 11 augustus, 2009 | Reageer
    Marc

bovenstaand postje was van Hommeles ; niet
    van Extra Strong -;-

Trouwens, Hommeles, weet u waar die uitspraak vandaan komt? Door de mand vallen?
    Ik ben benieuwd.

24. Dat noemen ze dan een flauwe plezante …
    Ik noem dat “a

25. De precieze herkomst is onduidelijk !
    ( zie Wikipedia enz )

26. Potverdikke he! ik zag het.. sorry. ik hoorde laatst van mijn broer wat de herkomst was. toch niet blijkbaar.

27. Bedankt uit naam van de weeskindjes van Zuid-India, Vincent ! Jij toont je hiermee tenminste een echte believer – in de toekomst van die kindjes en in de toekomst van EEGC. Ik wens jou heel veel succes met deze wedstrijd !

28. Vincent, namens de Stichting Childrenshome, bedankt voor je bijdrage!

Lia en Jan Mureau

Sorry, het reactieformulier is momenteel gesloten.