CRISIS ? WELKE CRISIS…?
30 oktober, 2009 | door MHAAGEN |Meer inkomen in 2010 : ga er voor !
Meer inkomen in 2010
Beste lezer,
In november komen er maar liefst twee heel interessante seminars over Succesvol (Online) Ondernemen!
In november kan je daarom de basis leggen voor een serieus hoger inkomen in 2010.
Crisis? Welke crisis? Dit is juist de beste tijd voor nieuwe initiatieven! Laat je dus niet op de kop zitten door negatieve krantenkoppen, maar zorg er zelf voor dat het je beter gaat!
Op 21 november geef ik samen met Leon Berkers op de High Tech Campus in Eindhoven een seminar/workshop waarbij de deelnemers aan het einde van de dag ook echt een werkende site op Internet hebben staan. Nu kan uw neefje van 14 nog een site op Internet zetten, maar ik kan u verzekeren dat er echt wel een verschil is tussen zo’n site en een site die geld gaat opleveren.
Voor meer informatie moet u echt hier even kijken: http://www.succesverhaal.nl/bestelseminarnov2009.html
Op 28 november ga ik samen met Jos van Spelde voor de derde keer ons seminar in Vught geven. In dit seminar gaat het er vooral om dat we laten zien waarom bepaalde mensen wel succes vinden en anderen niet.
Iedereen die dat wil, en er ook serieus voor gaat, kan financiële onafhankelijkheid bereiken! Je moet dan echter wel de juiste dingen goed doen! Wat zijn die belangrijkste succesfactoren? Hoe zet je jezelf goed neer? Als u de basis van ondernemen goed neerzet, dan is de kans van slagen veel groter. De juiste basis van ondernemen niet iets wat we als mensen bij onze geboorte standaard meekrijgen. Daar komt nog bij dat Internet nog altijd heel moeilijk voor veel mensen is, terwijl het wel de sterkst groeiende marktsector in Europa is. Niets geen crisis, Internet omzet nam ook dit jaar met 40% toe. Wanneer gaat u uw deel daarvan opeisen?
De vorige twee seminars waren een groot succes en de zaal was steeds te klein. Wacht dus niet te lang met aanmelden. Vol is immers vol. Meer informatie over dit seminar in Vught op: http://www.succesverhaal.nl/bestelseminar28nov2009.html
Tom lassing
U dient in gelogd te zijn om een reactie te plaatsen.