Beursbox

UITSLAG WEDSTRIJD MESA URANIUM…!

Gepubliceerd door om 11:10
okt 312009

De koers van MSA op de TSX bedroeg gisteravond 0,11 CAD.  Wie zat daar het dichtst bij ? Hommeles met 0,138 CAD.  U wint 100 euro, proficiat ! Wie heeft het meeste aantal aandelen ? Hier moeten we nog even voorbehoud maken : aangezien nog niemand behalve Gerrit gereageerd heeft hierop, is hij de waarschijnlijke winnaar.  Maar Dentich en Frank D. hebben nog de ganse dag vandaag om mij hun bezit door te mailen met copy and paste (Hommeles heeft immers al aangegeven geen aandelen meer te bezitten) !!  Op deze uitslag is het dus nog even wachten.  Geen mail vandaag ? Dan gaat de 100 euro definitief naar Gerrit.  Proficiat onder voorbehoud !  Hommeles wordt al vast verzocht zijn rekeningnummer door te mailen naar Marc.Haagen@pandora.be.

Plaatsen/stemmen op NUjij Plaatsen/stemmen op eKudos Plaatsen/stemmen op MSN Reporter Plaatsen/stemmen op Bligg.be Voeg toe aan je Google bladwijzers Verstuur deze pagina per e-mail via Feedburner

37 reacties aan “UITSLAG WEDSTRIJD MESA URANIUM…!”

1. Proficiat aan Hommeles, de beste gokker van het forum. 😉

2. Tja ik ken Hommeles want we wonen in hetzelfde blok. ‘N wat teruggetrokken oudere man met ’n beetje het uitzicht van die recent overleden beroemde schrijver JMH Berckmans, ook wel Pafke genoemd. Ik denk dat ie al ’n jaar of drie op dezelfde gimpen gaat, zelfs in de afgelopen strenge winter. Véél zool zal daar niet meer op zitten. Dus ja, hij zou dat prijsje goed kunnen gebruiken om b.v. in de wintersolden eens te gaan zien voor n paar warme winterschoenen. Ook z’n ondergoed zou eens aangevuld mogen worden want ik denk dat ie maar juist één Marcelleke en onderbroek heeft. Ik zie dat ding ocharme weleens aan de waslijn hangen ; het trekt er echt niet op want is méér gat dan broek.

Of hij dit ook allemaal gaat doen ? Joost mag het weten want de man is ook zo koppig als ’n ezel ( daarenboven ook hardhorig als ’n kwartel hetgeen er voor zorgt dat hij in de winkel altijd met minstens € 10 betaalt omdat hij het niet hoort als het b.v. maar € 1,03 is, ’n bedrag dat ie meestal wel kan passen ).

Hoe het ook zij en wat ie er ook mee gaat doen, ik ben blij voor hem.

Aan niet ieder verhaaltje hoort natuurlijk ’n moraaltje maar hier zou ik willen zeggen : je moet voor armoede en ellende niet altijd naar Afrika eo India gaan.

3. Beste Zjuul,

Leuk verhaaltje ; bijna ’n verademing in het toch wel starre landschap van trendmatrixen enz.

Voor Hommeles : ik hoop dat de man ’n bankrekening heeft want dat lijkt niet zo evident ?

4. Schitterende reacties van Zjuul Krapul en Philemon 😉 !!!

5. Voor wanneer de volgende wedstrijd … ?

6. Zeekameel : er is er nog een lopend tot en met 5 november; doet u ook mee ? Mannen, vrouwen maar ook dieren mogen dus meedoen !

http://forum.beursbox.nl/2009/10/25/nieuwe-wedstrijd-empire-energy/#more-4593

Frank heeft al aangegeven geen aandelen MSA te bezitten, idem voor Hommeles, blijft over Dentich maar die heeft vandaag niets van zich laten horen. Ergo : Gerrit wint inderdaad met 6000 aandelen. Proficiat !

Hommeles en Gerrit Stevens : claim you prize at Marc.Haagen@pandora.be !

7. Nieuws van President en CEO Foster Wilson !

hi Marc,
    how are you friend? I am doing well, fall is here!

I wanted to give you a heads-up, we will be putting out some news over the next few days/weeks, please stay tuned!
    cheers
    Foster

8. Mijn antwoord :

Dear friend,

I am glad you are well. Here everything is fine. The bullmarket for commodities is coming back just as I tought (and you did too). We’ll be looking out for that news ! The contest around Mesa has ended and 200 euro will be awarded. If you could have a prize this time we could hold another contest ? But maybe that would not be appropriate for a man in you position…? I will inform the forum members about that coming news. Some days there isn’t even any trading in MSA, helas. Let’s hope that will change fast. Take care !
    Cheers,

Marc

9. Zijn antwoord :

hi Marc,
    I’d love to be part of the contest but…. I think it may be awkward you know?

Mesa is going to be just fine, I am working on some deals which will take us in a new
    direction and get us more exposure. We have no exposure now! We lost a great deal
    of momentum when the uranium bubble burst, then the financial crisis last fall which
    also resulted in a general commodity price collapse and exodus from the market by
    speculators. The only stock making headway were valuation plays certainly not the
    micro-cap junior resource exploration companies.
    The markets are getting stronger and speculators are back, Mesa needs to give them
    a reason to invest, not just a quick buck but a real reason to invest long-term. I also recognise
    that we have to get much better at telling our story and attracting attention, we are working on that.
    We will be getting some news flow beginning this week, next at the latest.

As I say, please stay tuned!
    best to you
    Foster

10. Over totaal nietszeggend gesproken ! 😉

11. November 10, 2009 — Mesa Uranium Corp. (TSXV: MSA) (“Mesa” or the
    “Company”) is pleased to announce a non brokered private placement (the
    “Offering”) of up to 1,000,000 units (the “Units”) at a price of $0.20
    per Unit for gross proceeds of up to $200,000. Each Unit will consist
    of one common share (a “Share”) in the capital of Mesa and one-half of
    one non-transferable common share purchase warrant (a “Warrant”). Each
    whole Warrant will entitle the holder thereof to purchase one
    additional common share (a “Warrant Share”) in the capital of Mesa for
    a period of 2 years following the closing of the Offering at a price of
    $0.30 per Warrant Share. The securities issued under the Offering will
    be subject to a four month hold period under applicable Canadian
    securities laws. The Offering is subject to TSX Venture Exchange
    approval.

Proceeds from the Offerings will be used for general working capital.

About Mesa Uranium
    Mesa explores and develops mineral properties focused in the western
    United States. For further information please visit our website at
    http://www.mesauranium.com.

Wie doet mee met deze private placement…?

12. Dit aandeel heeft ZEER WEINIG omzet ! Ik doe alvast niet mee.

13. Er wordt nog wat geld opgehaald…

November 25, 2009 — Mesa Uranium Corp. (TSXV: MSA) (“Mesa” or the “Company”) is pleased to announce a non brokered private placement (the “Offering”) of up to 375,000 units (the “Units”) at a price of $0.20 per Unit for gross proceeds of up to $75,000. Each Unit will consist of one common share (a “Share”) in the capital of Mesa and one-half of one non-transferable common share purchase warrant (a “Warrant”). Each whole Warrant will entitle the holder thereof to purchase one additional common share (a “Warrant Share”) in the capital of Mesa for a period of 2 years following the closing of the Offering at a price of $0.30 per Warrant Share. The securities issued under the Offering will be subject to a four month hold period under applicable Canadian securities laws. The Offering is subject to TSX Venture Exchange approval.

Proceeds from the Offerings will be used for general working capital.

14. En toch zakt de koers weer stilletjesaan weg… Tis niet op zulk nieuws dat de belegger blijkbaar zit te wachten. Net als bij Eegc moet mesa maar eens beginnen met ontginnen. Ook zo met umng…

15. Gerrit,

Beginnen met ontginnen (sic) impliceert dat je erg véél geld moet hebben ! Dat geld is er noch bij Mesa ( die net weer aan het bedelen zijn ), noch bij umng noch bij eegc. Dus het is weer hoog tijd voor fijn getunede PR’s ! Overigens, geloof je nog echt dat ontginnen het hoofddoel van deze constructies is ??

16. MESA, ook ’n baby van Marc, staat nu op Cad 0,18 = 52 wwek low. Niet alles goud wat blinkt !

17. En over UMNG gaan we het beter helemaal niet hebben. Dat aandeel blijft gewoon op 0,00000 staan en de initiatiefnemers zijn waarschijnlijk al lang met het geld gaan lopen.

18. En zowel over Eegc, Mesa en Umng heb ik gratis zéér goede adviezen gegeven. (Niet erg commercieel maar dat ben ik ook niet en heb dat ook niet nodig).

19. Hoe kan die naam nu op moderatie wachten ? Is dat iets nieuws ??

20. Vwb UMNG : dit was nog minder dan ’n gat in de grond met ’n leugenaar erboven want men kon resp. wilde het beschikbare geld niet besteden aan wat spades om dat gat te graven. Bovendien ga je daar nog van zweten ook en dat geld kan op véél plezantere manieren worden besteed.

21. Ik heb in ’n grijs verleden ook nog ingezet op die flutaandelen rep. pinkies. Fernand de voddenmarchand zou zeggen “man man man” wat ’n miserie. Het promoten van zo’n junk is trouwens ook geen referentie en dat mag ook weleens gezegd worden.

22. ps De promotor van UMNG was overigens niet Marc Haagen maar ik dacht ene Mme Lapreut ?? ( Ben niet zeker want te lang geleden en heb weinig zin om daar nog eens in te duiken )

23. Och, we moeten er mee leren zeker zeker. Bij ’n gepromoot aandeel dat het goed doet roept men hoera en zie je nu wel. Als het slecht presteert, hetgeen meestal het geval is, wordt het discreet onder de mat geveegd.

24. Een werknemer van een nutsbedrijf (telefoon, water, elektriciteit, ik weet het niet meeer) moest een defect bij een huisarts gaan oplossen. Uiteindelijk zei die technieker dat hij het voetpad moest open leggen en graven. Toen de dokter zich daarover verwonderde, kreeg die het volgende te horen: “Ja, jouw fouten liggen ook onder de grond.”

Het schijnt dat die werknemer achteraf tegen een flinke tuchtstraf is aangelopen.

25. Nu we toch over artsen bezig zijn : er komt ’n vrouw bij haar arts en zegt dokter ik zie het helemaal niet meer zitten. Krijgt ze toch zeker wel oogdruppels voorgeschreven !

26. Wat ook wel gezegd mag worden is dat verschillende mensen op dit forum de koers van b.v. Facebook véél beter hebben ingeschat dan alle Sprotten (of is het Sprotts) en Schiffen (of Schiffs) tesamen.

27. En ondertussen ook niets meer over Mesa ; nog zo’n aandeel dat hier sterk werd gepromoot maar eveneens ’n flop blijkt te worden en dus ook onder de mat moet worden geveegd ?

28. Wat een flauwekul allemaal.

Ik weet het niet hoor, maar kopen tegen iets CAD 0,20, vervolgens stijgen naar CAD 1,27 en dan nu op iets can CAD 0,18, geeft mij alleen maar een goed gevoel. Begin 2011 had je ca. 3 maanden lang de kans het tegen CAD 1,00 of hoger te verkopen.

Je hebt gewoon je kansen laten liggen dat is wat er gebeurd is. Dan achteraf zeuren over een slecht advies gaat er bij mij in ieder geval niet in.

Als Ir. had ik toch zeker wel verwacht dat je je verstand een beetje gebruikt zou hebben. Buiswater lijkt hier teveel op Kombuiswater. Alleen maar goed voor het afvalputje.

29. Dick, als dit aandeel jou ’n goed gevoel geeft dan koop je toch ’n pakketje ? En vwb dat verstand gebruiken : dat is voor jouw rekening.
    Ken je het verschil wel tussen buis-en kombuiswater ?

30. Heb je nou je kansen laten liggen of niet? En ja ik weet het verschil. Ook weet ik waar het afvalputje zit. Nog meer?

31. Rustig jongens, rustig…

32. Marc, je hebt gelijk. Toch nog even m’n laatste woord hierover. Er zijn door U 2 aandelen sterk gepromoot en ’n aantal mensen heeft die aandelen gekocht op basis van Uw berichten. Je kunt natuurlijk altijd zeggen dyor maar toch. Eegc is zo goed als failliet heb ik begrepen en schijnen zelfs geen licentie meer te hebben ( die kunnen ze trouwens ook niet betalen) Bovendien hangen er ’n massa claims boven Malcolm’s hoofd terwijl er géén geld is voor ’n advocaat. Na het uranium disaster van Fukushima is Mesa zich meer gaan toeleggen op potas en hebben ’n joint venture gesloten met Passport Potash, waarvan de aandelen ook gezakt zijn van Usd 1 naar usd 0,20. Dus ook geen imposante trackrecord zou ik zeggen. Al bij al kan niemand die belegd heeft in die 2 aandelen tevreden zijn tenzij hij of zei erin heeft gehandeld. Van Hommeles b.v. weet ik dat hij op Eegc ’n meer dan flinke winst heeft gemaakt, die zelfs uw verlies overtreft. U moet zelf ook die flops eens durven toegeven ipv ze onder de mat te vegen. Het commentaar van Dick vind ik agressief en ga daar verder niet op in. (Ik sta daar mijlen ver boven)
    prettige avond nog.

33. Van EEGC weet ik het niet meer zeker (dacht van wel ?) maar Mesa is in ieder geval fors gestegen nadat ik erover geschreven heb, toch ? Moet ik dan daarna ieders handje continu vasthouden ? EEGC heb ik samen met iedereen bijna hier opgevolgd en het is een geweldig avontuur geweest dat…voor mij alvast heel slecht afgelopen is financieel. Mesa wilde ik ook wel opvolgen verder maar er kwam te weinig respons van de forumbezoekers. Verder : is het Beursbox Forum soms een betaalde service ? Ik dacht het niet. Ik denk dat u hier liefst de rest van uw leven aan zou wijden – ik zou dat toch maar niet doen hoor… Eveneens een prettige avond

34. Ook hier zit u volkomen fout. Ik heb erg veel andere katten te geselen o.a. in de scheepsbevrachting en dat is nogal wat leuker en lucratiever. Feit blijft dat u met uw aanbevelingen de bal fink misgeslagen heeft. Hoe is het overigens met uw portfolio gesteld ?
    Ook gene vette dacht ik ? 😉

35. Ik stel voor dat we deze discussie afsluiten, dank u

36. Inderdaad veruit het beste !

37. ‘N aandeel aanbevelen is één ding ; op die aanbeveling ingaan ’n ander. Je kunt beter je eigen gangetje gaan dan heb je niemand iets te verwijten en géén gehakketak achteraf.

Sorry, het reactieformulier is momenteel gesloten.