Beursbox

Schoonmaken met trillingen

Gepubliceerd door om 9:25
nov 162009

Als ik vertel dat je munten prachtig schoon kunt krijgen met iets simpels als trillingen, dan zal iemand die dat nog nooit gezien heeft dat simpelweg niet geloven.
Immers, het klinkt al onwerkelijk, dus zal het wel niet waar zijn. Wij zijn immers gewend aan zeep en poetsen, daarmee krijg je alles schoon.

We zijn daarmee geconditioneerd in een bepaalde richting en dat feit beperkt ons vermogen om andere oplossingen te vinden.
Volgens Einstein komen daarom totaal nieuwe ontwikkelingen daarom eigenlijk alleen voort vanuit iemand die niet eerder in een bepaalde sector bezig was. Deze persoon weet simpelweg nog niet dat het volgens de gangbare regels niet mogelijk is, doet het dus wel en zo nu en dan slaagt zo’n persoon er dan in om met iets geheel nieuws te komen.
Ik gebruik water, trillingen en om het een beetje te versnellen, ook wat ammoniak en kan daar de meeste munten prachtig schoon mee maken.
SulphCo is een bedrijf dat min of meer hetzelfde doet, maar dan met olie. Door middel van ultrasound geluid ‘schonen’ de ze olie, waardoor deze veel minder vervuilende stoffen bevat.
Belachelijk natuurlijk, want niemand zag dat nog, dus kan het haast niet waar zijn.
Gelukkig voor SulphCo is er nu één oliemaatschappij die misschien al eens hoorde over het schoonmaken met ultra sound, iets dat zo overigens ook in medische faciliteiten doen. Golden Gate Petroleum gaat een test doen en gaat kijken of de techniek inderdaad olie schoner maakt. Zou het werkelijk waar zijn, dan is het goed voor het milieu en ook goed voor de financiële positie van oliemaatschappijen, want schoonmaken met geluid is heel wat goedkoper en schoner dan de olie met chemische middelen behandelen.
SulphCo is een pennystock aandeel dat ik al eens succesvol in bezit had, maar dat daarna volledig door haar hoeven ging. Het aandeel doet nu nog slechts $0,90 per aandeel en noteert onder de NYSE/AMEX tickercode SUF.

Plaatsen/stemmen op NUjij Plaatsen/stemmen op eKudos Plaatsen/stemmen op MSN Reporter Plaatsen/stemmen op Bligg.be Voeg toe aan je Google bladwijzers Verstuur deze pagina per e-mail via Feedburner

Een reactie aan “Schoonmaken met trillingen”

1. SUF SulphCo Inc (AMEX) Delayed quote data 12/15/2009 10:32 AM
    hide quote detailed quote options chain chart help
    Last: 0.68 Change: UNCH Open: 0.67 High: 0.69 Low: 0.66 Volume: 85,990

Het aandeel staat nu op bovenstaande waarde.
    35% lager als de 1 dollar.

Ik zie wel wat in het aandeel kwa idee en het zal best werken maar de TA wijst nog niet echt omhoog.

metvgr,
    Ton Knijnenburg

Sorry, het reactieformulier is momenteel gesloten.