EEN IDEE…?

21 november, 2009 | door MHAAGEN |

Electrische en hybride wagens hebben m.i. de toekomst.  Hier is onze kans om daaraan deel te hebben.  Ziet u hier iets in, gaat u deze aandelen kopen ? Wij vernemen het als altijd graag…

‘Tesla binnenkort naar de beurs’

EEN IDEE...?Een Amerikaanse producent van elektrische sportwagens, zou werken aan een beursgang. Dat meldt het persagentschap Reuters op aanhaling van bronnen dichtbij het dossier.

(tijd) – Tesla Motors produceert wagens die worden aangedreven door een lithium-ionbatterij. Het bekendste model van de groep is de Tesla Roadster, een sportwagen van 73.000 euro met een autonomie van 320 km.

Google-stichters Sergey Brin en Larry Page behoren tot de investeerders van Tesla Motors. 

Een precieze timing voor de beursintroductie is nog niet bekend.

Stem of voeg toe aan:  sn nujij EEN IDEE...? sn ekudos EEN IDEE...? sn msnreporter EEN IDEE...? sn bligg EEN IDEE...? sn digg EEN IDEE...? sn su EEN IDEE...? sn delicious EEN IDEE...? sn google EEN IDEE...? sn rss EEN IDEE...? sn email EEN IDEE...?
  1. 1 Reactie op “EEN IDEE…?”

2. Door Peter op 22 november, 2009 | Reageer

Even terzijde, is de uitvinder/leverancier van de motoren in die auto niet een Nederlander?
    Ik kan me vergissen, maar zoiets staat me bij.

U dient in gelogd te zijn om een reactie te plaatsen.