WAS IK NET VAN PLAN ME ER EENTJE AAN TE SCHAFFEN…

9 december, 2009 | door MHAAGEN |

De palmeilanden die de immobiliëngigant Nakheel voor de kust van Dubai heeft ontwikkeld, dreigen volgens een bodemonderzoek weg te zinken. Dat nieuws komt bovenop de schuldproblemen waarmee de groep kampt. Nakheel leed in het eerste halfjaar van 2009 een nettoverlies van 13,4 miljard dirham (2,5 miljard euro). De verliezen bij Nakheel liggen aan de basis van de schuldproblemen van het moederconglomeraat Dubai World.

Stem of voeg toe aan:  sn nujij WAS IK NET VAN PLAN ME ER EENTJE AAN TE SCHAFFEN... sn ekudos WAS IK NET VAN PLAN ME ER EENTJE AAN TE SCHAFFEN... sn msnreporter WAS IK NET VAN PLAN ME ER EENTJE AAN TE SCHAFFEN... sn bligg WAS IK NET VAN PLAN ME ER EENTJE AAN TE SCHAFFEN... sn digg WAS IK NET VAN PLAN ME ER EENTJE AAN TE SCHAFFEN... sn su WAS IK NET VAN PLAN ME ER EENTJE AAN TE SCHAFFEN... sn delicious WAS IK NET VAN PLAN ME ER EENTJE AAN TE SCHAFFEN... sn google WAS IK NET VAN PLAN ME ER EENTJE AAN TE SCHAFFEN... sn rss WAS IK NET VAN PLAN ME ER EENTJE AAN TE SCHAFFEN... sn email WAS IK NET VAN PLAN ME ER EENTJE AAN TE SCHAFFEN...
  1. 3 Reacties op “WAS IK NET VAN PLAN ME ER EENTJE AAN TE SCHAFFEN…”

2. Door Jeroen op 9 december, 2009 | Reageer

Volgende week moet Nakheel een islamitische obligatielening van enkele miljarden aflossen. Het is de vraag of hem dat gaat lukken. Zo niet, dan zakt Dubai zowel letterlijk als figuurlijk weg.

3. Door JOEP MELOEN op 9 december, 2009 | Reageer

Heeft David Beckham daar ook niet iets gekocht ?
    ;-)

4. Door Luc lcdnlf op 9 december, 2009 | Reageer

Ik heb nog een reportage gezien over het maken van de kunstmatige eilanden. Kosten noch moeite werden gespaard bij de aanleg. Er zou een constant een team aan het werk zijn om de eilanden te onderhouden en te beschermen tegen de zee.

…hij lijkt op iemand die bij het bouwen van zijn huis een diep gat groef en het fundament op rotsgrond legde. Toen er een overstroming kwam, beukte het water tegen het huis, maar het stortte niet in omdat het degelijk gebouwd was. …., lijkt op iemand die een huis bouwde zonder fundament, zodat het meteen instortte toen het water ertegen beukte en er alleen een bouwval overbleef.

Zonder godsdienstig oogmerk geplaatst. Ik heb opzettelijk door puntjes vervangen wat niet bij het onderwerp past.

U dient in gelogd te zijn om een reactie te plaatsen.