HET BESTE AANDEEL TER WERELD…
15 december, 2009 | door MHAAGEN |…dixit Tom Lassing. Nou, dat is me nogal wat ! Maar Tom heeft de reputatie om meestal juist erop te zitten dus… En wat meer is : de naam van het aandeel wordt hier onthuld !
Welk aandeel gaat het toch over?
15/12 07:31
Gisteren waren er zelfs BeursAccent abonnees die niet in één keer door hadden welk aandeel ik zo aan het kopen ben. Pas als ik het dan zeg, dan hebben ze hun ‘oh ja, natuurlijk!’ moment.
Er is immers maar één aandeel op de wereld dat als vervanging van een hele portefeuille vol met verschillende aandelen kan dienen.
Een aandeel onder de beste CEO ter wereld een aandeel dat bestaat uit wel 60 verschillende bedrijven en deelnemingen. Tegenwoordig maken ze zelfs in mijn ogen op de juiste manier gebruik van derivaten, in dit geval opties.
Het aandeel is geen geheim, voor wie nog altijd niet door heeft welk aandeel het hier over gaat, zal ik een gratis rapport erover kunnen toesturen.
U kan het hier aanvragen.
22 Reacties op “HET BESTE AANDEEL TER WERELD…”
Door Dr Steve Sjoggebrodj op 15 december, 2009 | Reageer
het aandeel van de man die door de crisis het meest verloren heeft van alle beleggers. No way dus ; doe mij maar Google, daar heb ik trouwens ‘n pakketje van.
Canadian National Railways, met Bill Gates als belangrijkste aandeelhouder, is trouwens ook niet slecht !
Door Peter op 15 december, 2009 | Reageer
Was het niet die man die ook het meeste te verliezen had? hoe hoger je gaat des te dieper kan je vallen.
Was Mr Buffett ook niet de man met een trackrecord waar u naar alle niet aan kunt tippen. Decennialang 20% op jaarbasis.
Overigens is hij nog steeds werelds beste belegger tot nu toe! Niet alleen qua verdient vermogen, maar ook qua gemiddeld rendement.
Ach, over smaak valt niet te twisten zullen we maar zeggen.
Door Dr Steve Sjoggebrod op 15 december, 2009 | Reageer
Zovéél is wel zeker dat Mr Buffett in géén geval gelukkiger kan zijn dan ik. Dat is wat telt. Van enige jaloezie kan dan ook geen sprake zijn ; hij kan ook maar 3x per dag lekker eten.
Fijne avond nog
En nog, procentsgewijs wel te verstaan, beleg ik net zo goed als hij !
Bijvoorbeeld, ik heb sinds het begin van de crisis, die overigens nog moet beginnen, flink verdiend !
Bovendien is beleggen voor mij ook nog eens ‘n aangenaam tijdverdrijf ( tesamen met shipping ), want ik ben al lang in pensioen !
In geen geval gelukkiger kan zijn? U heeft gelijk, geluk, dat is toch uiteindelijk het belangrijkste? Maar om van zo’n afstand te kunnen bepalen of iemand gelukkiger is of niet vind ik wel een gedurfde uitspraak. Ik denk dat hij heel erg gelukkig is. U bent dat blijkbaar ook, Gefeliciteerd.
Om kort te gaan : geld maakt niet gelukkig ; géén geld maakt wel ongelukkig
Zo is dat!
Door Vincent op 15 december, 2009 | Reageer
Geld maakt niet gelukkig, maar gelukkig is er geld …
Tja, zo kun je het ook stellen maar… ik ben zo’n kleine 50 jaar geleden in Papoea Guinea geweest en daar deden de inwoners nog aan ruilhandel. Ondervoeding kwam daar nauwelijks voor en ze hadden altijd lol
Hey Vinnie! Goed weer eens wat van je te horen. Erg druk?
Vwb je post; Inderdaad, zo kun je het ook stellen
Oh, Steve was me al voor.
Door gmuylaert op 15 december, 2009 | Reageer
Ik ben géén fan van Buffett en zal het ook nooit worden. Ik volg de man wel op 1 punt : hij moet niks weten van goud …
Door MHAAGEN op 15 december, 2009 | Reageer
Hij moest wel weten van zilver aan 4 dollar, dat hij kort daarop weer verkocht. Maar…ik ben zelf ook wat terug aan het komen voor wat betreft goud; de dollar trekt immers aan en de vraag is : voor hoelang…?
Door Luc lcdnlf op 16 december, 2009 | Reageer
Ik blijf mijn goudpositie behouden. Die heb ik in de eerste plaats aangekocht als bescherming tegen (hyper)inflatie. Dat er een ganse tijd geen winst op zit, is van ondergeschikt belang.
Door MHAAGEN op 16 december, 2009 | Reageer
Als het maar geen turbo betreft, Luc, maar een “rustiger” fonds of aandeel. De dollar zou wel eens kunnen verbazen, ik ga daar nog over schrijven de komende weken, en dollar en goud zijn vijanden, dat weet u ook !
Zo begrijp ik beter je gedachtengang, Marc. Ik treed je mening bij.
Door J. HOMMELES op 16 december, 2009 | Reageer
Nogmaals, ik zie géén enkele reden waarom de Greenback zou blijven stijgen. Ik verwacht dan ook dat noch die stijging noch het (kleine) dipje van het goud erg lang gaat duren.
ps: ook van de Aud verwacht men in de e.v. maanden ‘n terugval !
Door MHAAGEN op 16 december, 2009 | Reageer
Fundamenteel zeker niet, met u eens. Maar er bestaan vandaag haast alleen maar dollarbears, meestal teken van een omslag. Plus al het slechte nieuws kan al in de dollar geprijsd zijn en de andere grote munten zijn er al even slecht aan toe. Vanochtend een lichte daling van de dollar (en stijging van goud dus, uiteraard…), maar ik wacht nog even af om terug in te stappen.
Ik hoef niet af te wachten want zit er voldoende in plus heb gekocht tijdens de koopjes
Hommeles, de terugval van de AUD is zeker te verwachten. De koers is terug op zijn “normale” peil gekomen. Toen de grondstoffen in de “koopjes” stonden, stond de AUD ook heel goedkoop.
Zou het kunnen dat de Australische economie hoofdzakelijk een grondstoffen – economie is?
Luc
Ja, dat is het idd ; de terugval zal worden gevoeld binnen dit en enkele maanden.
Door dve845 op 19 juli, 2010 | Reageer
Technisch verhaal over Nyrstar op http://www.monest.net/phorum/read.php?4,10
Belooft niet veel goeds :S