“DE BEER IS LOS… !”
30 januari, 2010 | door MHAAGEN |…is van het beste dat ik ooit geschreven heb, al zeg ik het zelf (collega Tom Lassing van o.m. www.beursaccent.nl deed de mooie eindredactie). Het is brandend actueel, bevat samengebald bijzonder waardevolle informatie die u letterlijk voor de rest van uw beleggersleven zult kunnen gebruiken, tja, wat kan ik er nog meer over zeggen. Misschien dit nog : u kunt er vele duizenden euro’s en dollars mee verdienen ! U zult letterlijk hardop lachen wanneer de beurzen weer eens een duikeling maken !
Gisteren pas uit, vliegen de rapporten de deur uit : een overrompeling die we nog nooit hebben meegemaakt; Tom, die ook de administratie doet, werkt zich uit de naad to keep up pace !
Bestellen doet u hier :
http://www.beursaccent.nl/beerislosbestelling.html
ZORG VOORAL DAT U VOLGENDE WEEK “GEWAPEND” TER BEURZE TREKT !!
PS. Met mijn tips kunt u letterlijk al slapend geld verdienen, how about that (en er komt verder geen woord Engels in voor !)
20 Reacties op ““DE BEER IS LOS… !””
Door J.HOMMELES op 31 januari, 2010 | Reageer
Als U zegt “verdien ook aan de beursdalingen” zegt U in feite dat je op de beurs sowieso niet kunt verliezen mits je het rapport “De Beer is los” koopt en de tips ter harte neemt. Zie ik dit verkeerd ?
Door J.HOMMELES op 31 januari, 2010 | Reageer
ps
Of moet ik dan meerdere rapporten kopen
?
Door Geert op 31 januari, 2010 | Reageer
En voor welk termijn is het rapport. Enkel deze maand, half jaar of het hele jaar?
Ik let altijd op dagen en % stijging/daling. In dit geval ga ik uit van een correctie van 10 tot 15% binnen een termijn van maximaal 45 dagen.
Meestal houd ik rekening met 11, 22, 30 of 45 dagen. 11 wanneer we hard dalen, 22 en 30 bij een normale daling en 45 dagen wanneer we rustig dalen.
Top AEX (day high) 11 jan. Maar je zou ook 14 of 19 jan. kunnen nemen.
11 + 11 = 22 jan.
11 + 22 = 2 febr.
11 + 30 = 11 febr.
11 + 45 = 26 febr.
22-jan zijn we al voorbij. 2-febr. is nog te dichtbij. 26 febr. te ver weg. Dus ergens tussen de 2 en 11 febr. kunnen we een bodem zetten.
Daarna is er een grote kans dat we 1 maand herstellen/zijwaarts bewegen en daarna kan er een grotere daling komen.
345 – 10% = 310
345 – 15% = 293
Dus ergens tussen 2 en 11 febr. Laten we zeggen 5 en 8 februari kunnen we een bodem zetten op 293 – 310.
Het ligt er maar net aan hoe we bewegen, maar mogelijk sluit ik mijn short ergens 5/8 febr. en ga misschien long voor een herstel van 11 dagen. Dus tot 16/19 febr.
Misschien herstellen we nu al, maar dat weet ik niet. Dat zou dan inhouden dat de bodem misschien tussen 11 en 26 febr. kan liggen. Het midden is dan 18-febr.
De eerste daling is nooit zo interessant. De tweede wel. Dan zou de beurs weleens erg hard omlaag kunnen.
Door zjuul krapuul op 31 januari, 2010 | Reageer
Jezus wat moeilijk allemaal ; ik ga eerst maar even ‘n dutje doen
Door MHAAGEN op 31 januari, 2010 | Reageer
Hommeles, u mag niet klagen want u heeft met uw drie maanden abonnement die u met een wedstrijd hier op het forum gewonnen heeft, ook dit rapport ontvangen…! U weet dus van wanten.
Door MHAAGEN op 31 januari, 2010 | Reageer
Geert : de info en tips zullen uw hele beleggersleven van pas komen ! Ik toon u hoé u moet vissen – én ik heb voor u al een aantal vissen “gevangen”…
Door J.HOMMELES op 1 februari, 2010 | Reageer
Mijn vraag was : kun je op de beurs geld verliezen niettegenstaande alle rapporten die het tegendeel beweren ? Verder heeft U mij niet horen klagen
welterusten.
Door MHAAGEN op 1 februari, 2010 | Reageer
Het rapport in kwestie laat u toe te verdienen wanneer de beurzen zakken. Risico op verlies ? Dat zit er altijd, in alles in… Inherent aan beleggen vrees ik ! Maar ook zij die niét beleggen kunnen verliezen ! Het leven is niet fair hé…
Risico op verlies is inderdaad inherent aan beleggen zoveel is wel zeker. Maar als al die dure rapporten stellen dat je kunt verdienen bij ‘n stijgende en bij ‘n dalende beurs, dan wordt het toch moeilijk om erop te verliezen ? Geven die rapporten dan niet ‘n wat verkeerde indruk ? Als verkoopsargument zal het wel tellen natuurlijk maar ik vermoed toch dat véél beleggers er dwars doorheen kijken ?
Door MHAAGEN op 1 februari, 2010 | Reageer
Duur ? 49 euro voor beursboxlezers en forumgebruikers ipv 99 ! Ach, u wilt er niet van weten (waarvan wilt u eigenlijk wèl weten…), laat ons het daarop houden. Einde discussie dus voor wat mij betreft.
Ik ben erg nieuwsgierig en wil van zéér veel zaken iets weten ! De meeste info haal ik echter uit de 4 kranten die ik dagelijks lees.
Ook voor mij einde discussie en véél succes met de verkoop !
ps: hier komt nog bij dat de meeste info uit die rapporten van het Internet is geplukt en dus allang gelezen zijn voordat de rapporten verschijnen. Voor wat dit onderwerp betreft “over and out”
Door Dentich op 1 februari, 2010 | Reageer
Dergelijk geklets krijg je dan als een forum zijn doel voorbij schiet. M.a.w. discussieren zonder commerciële bijbedoelingen.
Door JOOP KWAKMAN op 2 februari, 2010 | Reageer
Hommeles, ook ik vind de dagelijkse krant(en) in het café met ‘n lekker bakkie koffie één van de hoogtepunten van de dag. Vwb beleggen lees ik verder alles wat gratis is en geloof me vrij, dat is eigenlijk al véél te veel !
Door MHAAGEN op 2 februari, 2010 | Reageer
Wat gratis is, is meestal al door iedereen gekend en dus komt u te laat…
U citeert op dit forum anders wel erg vaak uit die gratis artikelen die ik dan allang gelezen heb
Het zijn meestal commentaren over bewegingen die inderdaad al aan de gang zijn; u zult zelden als éérste kunnen deelnemen aan zo’n trend.
Toch heb ik persoonlijk op dit forum tijdig gewezen op een sterkere dollar en een correctie in China !
Te laat of te vroeg ; ik doe het gewoon prima op de beurs en ben ‘n tevreden mens. Hier wil ik het wel bij laten.
Door Barend Servet op 2 februari, 2010 | Reageer
Joop, niet moeilijk als je al die kosten uitspaart