PROFETISCHE WOORDEN…

30 januari, 2010 | door MHAAGEN |

…, achteraf gezien, die schreef ik aan mijn lezers op 20 januari jl. :

“Het is goed mogelijk dat ergens in de komende maanden er een correctie opdaagt.  Van de Amerikaanse markt, de Chinese markt, we weten niet vanwaar het eerst zal komen.  En er zullen dan altijd uitlopers zijn naar de andere beurzen.  Mijn advies is om nu wat cash vrij te maken bij wijze van voorzorg.  We bezitten veel dollars, die munt zou moeten blijven stijgen.  Dit zal al een en ander kunnen compenseren.  We denken niet dat het heel omvangrijk zal worden maar u bent bij deze wel gewaarschuwd.  Dit is geen paniekreactie maar gewoon een nuchtere voorzorg en het kan nooit kwaad om wat cash achter de hand te houden.  We zouden u toch volgende investeringen nu al willen voorstellen…”

Diezelfde dag begonnen de huidige beursdalingen….

Feel free to join me : www.haageninvest.com

Stem of voeg toe aan:  Plaatsen/stemmen op NUjij Plaatsen/stemmen op eKudos Plaatsen/stemmen op MSN Reporter Plaatsen/stemmen op Bligg.be Plaatsen/stemmen op Digg Stumble it! Voeg dit artikel toe aan Del.icio.us Voeg toe aan je Google bladwijzers Abonneer je op de RSS-feed van deze site Verstuur deze pagina per e-mail via Feedburner

U dient in gelogd te zijn om een reactie te plaatsen.

Improve the web with Nofollow Reciprocity.