INTERVIEW MET MARC HAAGEN…

10 februari, 2010 | door MHAAGEN |

Edelmetaal-info.nl stelde mij tien vragen over de edelmetalen en de economie :  

http://www.edelmetaal-info.nl/10_vragen_aan.html

Mee eens of oneens met wat ik hier allemaal verklaar ? Ik verneem het als altijd graag…

Stem of voeg toe aan:  sn nujij INTERVIEW MET MARC HAAGEN... sn ekudos INTERVIEW MET MARC HAAGEN... sn msnreporter INTERVIEW MET MARC HAAGEN... sn bligg INTERVIEW MET MARC HAAGEN... sn digg INTERVIEW MET MARC HAAGEN... sn su INTERVIEW MET MARC HAAGEN... sn delicious INTERVIEW MET MARC HAAGEN... sn google INTERVIEW MET MARC HAAGEN... sn rss INTERVIEW MET MARC HAAGEN... sn email INTERVIEW MET MARC HAAGEN...
  1. 6 Reacties op “INTERVIEW MET MARC HAAGEN…”

2. Door joop kwakman op 10 februari, 2010 | Reageer

Laat eerst de goud-el zilverkoersen maar terugkomen op beursbox ; daarna gaan we dan die vragen misschien weleens bekijken ;-)

3. Door MHAAGEN op 10 februari, 2010 | Reageer

Live streaming gold quotes on your desktop : tik in “Kcast live quotes” op google dan zie je het volgende…

Kcast – download
    – [ Vertaal deze pagina ]

Kitco is in the process of testing an exciting new program, which we’ve named “KCAST“, that gives you live streaming gold quotes on your desktop ! …
    kcast.kitco.com/ – In cache –

Een must voor elke goldbug : de goud- en zilverprijs minuut per minuut kunnen volgen. Zelf bezit ik deze applet al jaren. Doen !

4. Door joop kwakman op 10 februari, 2010 | Reageer

Bedankt, maar waarom zijn die koersen opeens weg van Beursbox ? Dit vond ik wel zo gemakkelijk.

5. Door MHAAGEN op 10 februari, 2010 | Reageer

Ik heb de vraag meteen voorgelegd aan Tom; zogauw ik antwoord krijg, laat ik u dat weten.

6. Door MHAAGEN op 11 februari, 2010 | Reageer

Bij “Koersen” op http://www.beursbox.nl zie ik toch de goudkoers staan, wel die van een dag oud maar toch. Was dit tevoren soms anders ? Met het applet van Kitco.com krijgt u de goud- en zilverkoersen à la minute juist…

7. Door joop kwakman op 11 februari, 2010 | Reageer

Ja dat was vroeger anders ( en beter ) Zowel de goud-als zilverkoers à la minute. Nu heb ik ook maar Kitco geinstalleerd want de koersen van ‘n dag oud zijn voor mij waardeloos.

U dient in gelogd te zijn om een reactie te plaatsen.