GRATIS VOOR DE VROEGE VOGELS…!
21 februari, 2010 | door MHAAGEN |Mijn eerste “echte” boek (papieren versie) komt binnenkort uit. Ik geef vanochtend tweemaal de electronische versie, het E-Boek, weg aan de eersten die erom vragen ! Weldra te koop in de gewone boekhandel, in internetboekhandels en via www.haageninvest.com. Een mailtje naar Marc.Haagen@pandora.be volstaat ook om een exemplaar te bekomen… We gaan de komende CRASH bestrijden met : “DE BEER IS LOS ! De komende beurscrash : hoe u te beschermen en hoe eraan te verdienen”
13 Reacties op “GRATIS VOOR DE VROEGE VOGELS…!”
Door Geert op 21 februari, 2010 | Reageer
Beste Marc,
Ik ben wel nieuwschierig naar jouw visie. Graag zou ik het e-book ontvangen. Ik hoop dat ik vroeg genoeg ben.
Alvast bedankt.
Door MHAAGEN op 21 februari, 2010 | Reageer
Het is al naar jou onderweg, Geert ! Alvast veel leesplezier…
Hartelijk dank. Ik zag hem nog niet in mijn inbox, maar dat zal zo wel goedkomen.
En als ik hem uit heb, dan laat ik nog weten wat ik ervan vond. Ik ben benieuwd.
Door Luc lcdnlf op 21 februari, 2010 | Reageer
Marc,
Ik ben ook benieuwd. Toen ik drie reacties zag, dacht ik dat ik alt te laat was.
Luc,
Ook uw exemplaar is onderweg. En nu is het gedaan met Sinterklaas spelen; 6 december is immers al lang voorbij !
Geert en Luc, alvast bedankt voor jullie feedback…
Marc,
Ik neem aan dat het verzonden is naar beleg24@… ? Ik heb het in ieder geval nog niet binnen. Is er misschien iets mis gegaan?
Heren : het boek(je) zou nù bij jullie moeten aankomen. Laat me nog iets weten indien dit binnen 5 minuten niet het geval zou zijn ?
Perfect hij is binnen. Mijn dank is groot. Ziet er in ieder geval goed uit.
Marc,
Ik heb je boekje inmiddels in één adem uitgelezen tot groot ongenoegen van mijn vrouw, die mij heeft moeten “missen”.
Het is een waardevol en weldoordacht werk geworden, vooral omdat het een leidraad is en voor de minder ervaren belegger zelfs een handleiding.
In één onderdeel, juist dat onderdeel waar ik nu meer over wil weten, ontbreekt die handleiding, maar dat deel ik mee in een privébericht.
Als je dat nog even aan pakt, zal het document “af” zijn.
Proficiat.
Marc,
Dank om het te delen.
Marc,
Goed boekje, prettig om te lezen en in grote lijnen ben ik het wel eens met je visie.
Qua inflatie/deflatie had ik graag wat meer uitleg gezien, maar toch zeer interessant wat je erover te melden hebt. Maar dat kan ook aan mij liggen. Ik lees graag iemands onderbouwing vanuit meerdere vlakken bekeken, maar volgens mij ben jij meer to the point. Iemand die richting wil wijzen, ipv volledig te verklaren. Daar ben je wel in geslaagd.
Goed werk!
Luc en Geert : welbedankt voor de vriendelijke woorden en om jullie mening te uiten. Jullie zijn de eersten (buiten dan de mensen van de uitgeverij) die het lezen en ik ben best tevreden ! Luc, jij noemt het ook geschikt voor de minder ervaren belegger; en jij Geert bent dan weer geneigd (als ik het goed begrijp) om het voor de méér ervaren lezer te vinden. Ik heb enerzijds geprobeerd inderdaad een “gulden middenweg” te vinden, en anderzijds wilde ik het niet te uitgebreid maken opdat het op tijd in de markt zou komen. Heren : bedankt voor uw feedback !
Luc : ik heb u privé nog een mail gestuurd met nader advies…
Door Geert op 22 februari, 2010 | Reageer
Graag gedaan Marc!
Ik heb niet echt een doelgroep voor ogen, maar meer voor iedereen die geïnteresseerd is in jouw visie.
Ik houd van onderbouwingen, omdat dat vaak erg leerzaam is. Ooit kan iemand ervoor zorgen dat je zaken anders leert interpreteren. Dat is zeer belangrijk bij het beleggen. Dat miste ik een beetje. Maar het is zowel voor de ervaren als onervaren belegger. Ik sluit me aan bij de woorden van Luc.