HET EINDE VAN HET WESTEN…?

2 maart, 2010 | door MHAAGEN |

…is de titel van Maarten Verheyen’s (van o.m. www.groeilanden.nl) nieuwste stuk.  Normaal gezien alleen voor Insiders toegankelijk maar nu uitzonderlijk ook voor alle anderen.  De vlag dekt hier wel de lading, zou ik zeggen : komende faillissementen van ganse eurolanden ! Hier zullen heel wat reacties op loskomen zou ik denken, dus laat maar komen ! Ikzelf ben het alvast volledig eens met Maarten.  Wij benaderen mekaars standpunt opvallend, zie ook mijn boek DE BEER IS LOS !, verkrijgbaar via www.haageninvest.com.  Maar nu eerst Maarten’s stuk :

U kunt het gratis downloaden via www.aandelen.com en dan hoor ik hier wel van u.  Het is zeker de moeite (hoewel weer geen vrolijke boodschap) dus doén…!

Stem of voeg toe aan:  sn nujij HET EINDE VAN HET WESTEN...? sn ekudos HET EINDE VAN HET WESTEN...? sn msnreporter HET EINDE VAN HET WESTEN...? sn bligg HET EINDE VAN HET WESTEN...? sn digg HET EINDE VAN HET WESTEN...? sn su HET EINDE VAN HET WESTEN...? sn delicious HET EINDE VAN HET WESTEN...? sn google HET EINDE VAN HET WESTEN...? sn rss HET EINDE VAN HET WESTEN...? sn email HET EINDE VAN HET WESTEN...?
  1. 2 Reacties op “HET EINDE VAN HET WESTEN…?”

2. Door Dentich op 2 maart, 2010 | Reageer

En wanneer schrijft hij eens een omstandig verslag over zijn grootste flop : HET GRATIS BONANZA RAPPORT !

3. Door betty flamuche op 2 maart, 2010 | Reageer

Dentich : DE VERGETEN GRONDSTOF mocht er anders ook best zijn hoor !

U dient in gelogd te zijn om een reactie te plaatsen.