MARK FABER SPREEKT…

11 maart, 2010 | door MHAAGEN |

…en de Zwitserse beursgoeroe is behoorlijk somber ten aanzien van aandelen.  Ik denk dat we zijn boodschap beter ter harte zouden nemen, wat denkt u er over…?

Marc Faber ziet aandelen 20% dalen

Faber_marc220

Veel ruimte voor een stijging van de S&P500 is er volgens Marc Faber niet. De Zwitserse beleggingsanalist en auteur van de wereldberoemde nieuwsbrief The Gloom Boom & Doom Report ziet de Amerikaanse aandelenindex stijgen tot maximum 1.150 à 1.200 dollar, zo verklaart hij aan Bloomberg. Meteen waarschuwt hij ook voor een forse beurscorrectie. “Ik ben er niet zo zeker van dat de S&P500 een nieuw hoogtepunt zal bereiken, maar als dat gebeurt, dan verwacht ik een neerwaartse correctie van minstens 20 procent.”

Ook over de Europese munt verkondigt Faber een vrij onheilspellende boodschap. Misschien dat de euro nog wel stijgt tot 1,4 dollar omdat de Europese munt massaal werd verkocht, maar uiteindelijk zal de koers van de euro nog verder zakken. “Zowel de dollar als de euro zijn ziek en beide kunnen nog verder dalen”, zo verklaart de Zwitser. NETTO

Stem of voeg toe aan:  Plaatsen/stemmen op NUjij Plaatsen/stemmen op eKudos Plaatsen/stemmen op MSN Reporter Plaatsen/stemmen op Bligg.be Plaatsen/stemmen op Digg Stumble it! Voeg dit artikel toe aan Del.icio.us Voeg toe aan je Google bladwijzers Abonneer je op de RSS-feed van deze site Verstuur deze pagina per e-mail via Feedburner
  1. 1 Reactie op “MARK FABER SPREEKT…”

2. Door Jeroen op 12 maart, 2010 | Reageer

Bekijk ook eens deze video, erg interessant wat Faber daar zegt:

http://finance.yahoo.com/tech-ticker/marc-faber-don%27t-expect-another-crash-…-bernanke-won%27t-allow-it-441135.html?tickers=^dji,^gspc,^n225,gld,spy,dia,EWJ&sec=topStories&pos=9&asset=&ccode

U dient in gelogd te zijn om een reactie te plaatsen.

Improve the web with Nofollow Reciprocity.