GRATIS…!
14 maart, 2010 | door MHAAGEN |“DEFLATIE IN AANTOCHT : De historische achtergrond van de kredietcrisis en de komende grote depressie” van historicus Eric Mecking. Een erg interessant boek ! Bij u thuisbezorgd voor de eerste persoon die het juiste antwoord geeft op volgende vraag :
Hoeveel kost mijn eigen boek ?
6 Reacties op “GRATIS…!”
Door gmuylaert op 14 maart, 2010 | Reageer
17,95 Euro + verzendingskosten 2,50
Door MHAAGEN op 14 maart, 2010 | Reageer
Juist ! Geert, u wint het boek in kwestie; geeft u me even uw adres op Marc.Haagen@pandora.be en dan krijgt u DEFLATIE IN AANTOCHT gratis thuisgestuurd.
Daarmee zien we weer dat het loont om op zondagochtend een vroege vogel te zijn…
Door Ong Thomas op 14 maart, 2010 | Reageer
Geld het zeer oude spreekwoord “De morgenstond heeft goud in de mond” in deze nieuwe tijd nog?
Door MHAAGEN op 14 maart, 2010 | Reageer
Gmuylaert, vergeet niet uw adres op te geven…
Door gmuylaert op 15 maart, 2010 | Reageer
Rekening houdende dat ik momenteel zéér druk bezet ben en absoluut géén tijd heb om een boek te lezen + het feit dat ik positief ingesteld ben en dit boek thuishoort in de categorie van doemdenken, schenk ik dit boek aan Frank Declerck.
Misschien kan hij na het lezen van dit boek een boeiend artikel schrijven in het forum zodat wij er allemaal iets aan hebben.
Frank : een gegeven paard kijkt men niet in de bek ! Dus, het boek aanvaarden aub.
Door MHAAGEN op 15 maart, 2010 | Reageer
Frank, geef jij nog eens je adres door op Marc.Haagen@pandora.be ? Gmuylaert schenkt jou een mooi cadeautje !