Beursbox

BEURSFORUM NIEUWE STIJL…!

Gepubliceerd door om 9:30
apr 302010

Misschien heeft u het al gemerkt maar we zijn iets van stijl veranderd : minder commerciële boodschappen, minder Engelstalige artikels.  Wij hopen dat dit aan de lichte kritiek die binnenkwam, tegemoet zal komen. Vindt u dit positief of was u aan de vorige stijl net gewend geraakt? Wij vernemen het als altijd graag…

Plaatsen/stemmen op NUjij Plaatsen/stemmen op eKudos Plaatsen/stemmen op MSN Reporter Plaatsen/stemmen op Bligg.be Voeg toe aan je Google bladwijzers Verstuur deze pagina per e-mail via Feedburner

3 reacties aan “BEURSFORUM NIEUWE STIJL…!”

1. Eerlijk is eerlijk,

Ik bezocht het hier veel minder dan eerst, mede door de bovengenoemde kritiekpunten. Ik hoop dat het massale copy/paste syndroom nu wat afzwakt, en er voortaan meer ‘unieke’ artikelen komen. Liever 1 keer in de twee dagen een goed artikel dan 5 slechte artikelen op een dag.

We gaan het zien..

P.S. Nog 1 puntje van zeer lichte opbouwende kritiek, je schrijft de titels altijd in hoofdletters, dit lijkt erg schreeuwend en afstandelijk. Misschien iets om over na te denken?

Groeten,
    Peter

2. Bedankt voor je reactie Peter !

3. Ik sluit me bij Peter aan. Ik bezocht het forum ook veel minder vanwege de inhoud van de artikelen. Indien ik ergens mijn tijd aan besteed, dan wil ik graag leren. Dat ontbrak, dus ik hoop dat de nieuwe richting die kant weer inslaat.

Ik vind het nog wel jammer dat er teveel achter de feiten aan wordt gelopen. Toen de beurs tot in januari steeg, geloofde de iedereen nog vrijwel in inflatie. Daarna daalde de beurs tot begin februari, waarop het thema deflatie was. Nu stijgen we weer en gelooft iedereen weer in inflatie. Volgende week kan de beurs weer keren en kunnen we 10% of meer dalen en dan? Weer deflatie?

Ik blijf er nog steeds bij dat we deflatie gaan zien en daarna pas (hyper)inflatie.

Degene die nu stellen dat er dit jaar hyperinflatie zal ontstaan, geven daarmee indirect aan dat er heftige protesten en voedselschaarste zal komen. Het is niet zo dat er ineens hyperinflatie optreedt, dat kan ooit jaren duren. Dus eerder 2013 – 2017 ergens. Waarbij 2015 inflatie mogelijk heftige vormen aanneemt. We kunnen een top zetten in 2015 – 2017 en dat is dan ook de top voor inflatie, grondstoffen en andere activa.

Hyperinflatie zal ongeveer 3 jaar lang voorkomen. Dus 2015 – 2017 min 3 jr = 2012 – 2014. Dan zullen wij pas inflatie en de val van de dollar zien. Dus tot 2012 – 2013 zie ik eerder deflatie, dan inflatie.

Hyperinflatie onstaat pas, wanneer de markt hard onderuit gaat met vele faillissementen als gevolg. Zonder crash zal hyperinflatie nog lang opzich laten wachten.

Ik snap eigenlijk niet waarom het onderwerp inflatie/deflatie niet verder wordt uitgediept. Ik heb nog nergens een goede onderbouwing kunnen lezen en dat vind ik erg jammer en eigenlijk is het met een simpele tekening uit te leggen.

Sorry, het reactieformulier is momenteel gesloten.