BOEK VAN GROOTSTE TRADER-VERLIEZER…

3 mei, 2010 | door MHAAGEN |

Jérôme Kerviel zorgde voor een van de grootste verliezen in de beurgeschiedenis voor zijn werkgever Société Générale : 5 miljard euro verdampte door zijn handelen.  Nu woensdag komt een boek van hem uit over de zaak die hem bericht maakte, het gerechtelijk onderzoek en zijn verblijf in de gevangenis.  Op 8 juni begint zijn proces, lees ik vandaag in De Tijd.  Gaat u dit boek soms kopen ? Mij interesseert zulks in ieder geval wel…

Stem of voeg toe aan:  sn nujij BOEK VAN GROOTSTE TRADER VERLIEZER... sn ekudos BOEK VAN GROOTSTE TRADER VERLIEZER... sn msnreporter BOEK VAN GROOTSTE TRADER VERLIEZER... sn bligg BOEK VAN GROOTSTE TRADER VERLIEZER... sn digg BOEK VAN GROOTSTE TRADER VERLIEZER... sn su BOEK VAN GROOTSTE TRADER VERLIEZER... sn delicious BOEK VAN GROOTSTE TRADER VERLIEZER... sn google BOEK VAN GROOTSTE TRADER VERLIEZER... sn rss BOEK VAN GROOTSTE TRADER VERLIEZER... sn email BOEK VAN GROOTSTE TRADER VERLIEZER...
  1. 4 Reacties op “BOEK VAN GROOTSTE TRADER-VERLIEZER…”

2. Door Jomme Kervel op 3 mei, 2010 | Reageer

Jerome schijnt slechts ‘n klein radertje in dat mechanisme te zijn geweest en is als dusdanig geslachtofferd. Het boek ga ik dus niet kopen maar moest het de inzet zijn van ‘n prijsvraagje zou ik meedoen ;-)

3. Door MHAAGEN op 3 mei, 2010 | Reageer

Ik zal eens kijken of het ook in het Nederlands verschijnt…

4. Door Jomme Kervel op 3 mei, 2010 | Reageer

M’n meeste boeken zijn in het Engels…

5. Door Jomme Kervel op 3 mei, 2010 | Reageer

Oeps foutje ; ik ben natuurlijk niet alléén !

U dient in gelogd te zijn om een reactie te plaatsen.