GRATIS BOEK…!

26 mei, 2010 | door MHAAGEN |
 Het is het exemplaar van CONQUER THE CRASH dat ik zelf gelezen heb maar nog in nieuwstaat is.  Ik geef het weg aan de eerste onder de forumlezers die het juiste antwoord geeft op volgende vraag : waarvan is Robert Prechter Jr de president of voorzitter ? Tip : watch this video…   

[Video] Prechter on Yahoo! Finance: Big Banks are the Riskiest

20100525 bob yahoo 002 GRATIS BOEK...!Find out if your money is safe. Watch this video excerpt from Robert Prechter’s May 20 interview with host Aaron Task on Yahoo! Finance Tech Ticker to hear which institutions he says are the riskiest

Stem of voeg toe aan:  sn nujij GRATIS BOEK...! sn ekudos GRATIS BOEK...! sn msnreporter GRATIS BOEK...! sn bligg GRATIS BOEK...! sn digg GRATIS BOEK...! sn su GRATIS BOEK...! sn delicious GRATIS BOEK...! sn google GRATIS BOEK...! sn rss GRATIS BOEK...! sn email GRATIS BOEK...!
  1. 8 Reacties op “GRATIS BOEK…!”

2. Door Bertus Maas op 26 mei, 2010 | Reageer

Elliot Wave International

3. Door Peter S op 26 mei, 2010 | Reageer

Prechter is president van Elliott wave international. Ik heb al 2 boeken van hem over Socionomics, ooit via Tom Lassing gekocht. Veruit de meest interessante theorie als je de beurs over langere periodes bekijkt in het verleden en toekomst.
    Dus graag ontvang ik Conquer the crash van je.

4. Door Bertus Maas op 26 mei, 2010 | Reageer

Peter : er zijn wel wachtenden voor u ;-)

5. Door MHAAGEN op 26 mei, 2010 | Reageer

Bertus : gefeliciteerd met dit juiste antwoord ! U mag uw fysieke adres doorgeven op Marc.Haagen@telenet.be. Peter : ook juist natuurlijk maar Bertus was sneller; volgende keer beter (er komt àltijd een volgende keer…).

6. Door Bertus Maas op 26 mei, 2010 | Reageer

Weet u wat ? Geef het boek aan Peter ! Ik doe altijd voor de lol mee aan kruiswoordraadsels e.d. en vwb boeken ben ik ‘n beetje verslingerd op Marc Sleen’s NERO. Vooral Madam Pheip vind ik keigoed en zeker als ze stoned is van haar straffe pijptabak ” fleur de matras “. ( De uitgave van 1950 geniet m’n voorkeur ;-) )

7. Door MHAAGEN op 27 mei, 2010 | Reageer

Peter S. : het boek is van u ! Graag uw adres op Marc.Haagen@telenet.be

8. Door Bertus Maas op 27 mei, 2010 | Reageer

Peter S : ‘n bedankje staat blijkbaar niet in uw woordenboek !

9. Door Peter S op 30 mei, 2010 | Reageer

Bertus, heel hartelijk dank voor Uw genereus gebaar. Ik had de posts niet meer gevolgd, omdat ik de teleurstelling van het missen van prijsvraag nauwelijks te boven ben gekomen. Maar de wereld ziet er nu voor mij een heel stuk beter uit door 2 genereuze mensen± Marc en Bertus.

U dient in gelogd te zijn om een reactie te plaatsen.