IJDELE HOOP OF REALITEIT…?

22 juni, 2010 | door MHAAGEN |

Twee berichten in de pers van vandaag :

- Groot-Brittannië hoopt met het voorstel van een bankentaks (opbrengst : ongeveer 2 miljard pond per jaar) en nieuwe belastingen en besparingen het tekort van (slik) 155 miljard op de begroting voor 2010 terug te dringen of zelfs te elimineren in 5 jaar.  Hoe hoog schat u de kans op succes in ?

- Minister van Financiën Geithner van de VS verklaart dat de kredietmarkt in zijn land aan de betere hand is : “niet langer een obstakel voor groei”.  Waarheid of peptalk ?

Stem of voeg toe aan:  sn nujij IJDELE HOOP OF REALITEIT...? sn ekudos IJDELE HOOP OF REALITEIT...? sn msnreporter IJDELE HOOP OF REALITEIT...? sn bligg IJDELE HOOP OF REALITEIT...? sn digg IJDELE HOOP OF REALITEIT...? sn su IJDELE HOOP OF REALITEIT...? sn delicious IJDELE HOOP OF REALITEIT...? sn google IJDELE HOOP OF REALITEIT...? sn rss IJDELE HOOP OF REALITEIT...? sn email IJDELE HOOP OF REALITEIT...?
  1. 2 Reacties op “IJDELE HOOP OF REALITEIT…?”

2. Door Luc lcdnlf op 22 juni, 2010 | Reageer

Als zij echt politiek willen kunnen zij het tekort terug dringen. Het zal pijn doen aan de bevolking, maar de situatie is wat die is en de Britten zullen er door moeten.

Is de uitspraak van Geithner waar? Ik weet het niet. Als het waar is, heeft hij er wellicht niet bij vertelt tegen welke prijs.

3. Door Jeroen op 24 juni, 2010 | Reageer

Geithner is voor mij een grote leugenaar, dus al zijn cheerleading is aan mij niet besteed! Het enige dat hij uitstraalt is dat het steeds beter gaat, de problemen afnemen en we op weg zijn naar een herhaling van die prachtige jaren 1990-2008. Uiteraard kan hij niet anders, maar het begint er wel steeds koddiger uit te zien.

U dient in gelogd te zijn om een reactie te plaatsen.