LICHT AAN HET EIND VAN DE TUNNEL…
17 juli, 2010 | door MHAAGEN |Zo ziet The Emerging Speculator het tenminste en ze voeren het volgende daarvoor aan : China heeft zopas verklaard dat het géén Amerikaans schuldpapier zal verkopen; beide landen hebben meer te winnen van samenwerking dan van confrontatie. De overheden overal ter wereld stellen alles in het werk om een double dip van de economie te verhinderen. Elke vergelijking van de markten en de economie met de jaren dertig is gebaseerd op sensatiezucht van de media. De échte economie verbetert langzaam maar zeker. De wereldeconomie zal verder herstellen dankzij de groei van de emerging markets met China voorop; ze hebben bewezen bestand te zijn tegen terugvallen. Tot daar de mening van T.E.S. Ik plaats dit stuk om er niet van beschuldigd te kunnen worden altijd maar negatief te zijn. Hoe denkt u over bovenstaande argumenten ? Ik verneem het graag…
3 Reacties op “LICHT AAN HET EIND VAN DE TUNNEL…”
Door Jeroen op 17 juli, 2010 | Reageer
Ha ha ha, wat een mop. Lijkt me een prima contra indicator, dit clubje. Door een roze bril ziet alles er mooi uit. Keep on dreaming, guys! BTW, China heeft de afgelopen maanden JUIST treasuries verkocht.
Door Jan op 18 juli, 2010 | Reageer
http://xandernieuws.punt.nl/?id=596536&r=1&tbl_archief=&
Wie dit artikel heeft heeft gelezen weet de waarheid over dat licht aan het einde van de tunnel. Niet dus…
Door Luc lcdnlf op 18 juli, 2010 | Reageer
Ik hoor oud – premier Maartens nog verklaren, ergens in de jaren 1980, dat er licht aan de tunnel was. Zijn nieuwe minister van begroting voegde er later aan toe, dat er na de reis door de tunnel een beklimming van de schuldenberg stond te wachten. Dertig jaar later zijn wij nog aan het klimmen.
Tja, je kunt soms een klein detailtje vergeten.