DR STEVE SJUGGERUD ZEGT : KOPEN…

18 juli, 2010 | door MHAAGEN |

Ik zeg : verkopen.  Wie heeft gelijk ? De doctor (die een veel geleerder man is dan ik hoogstwaarschijnlijk) stelt dat het beleggerssentiment op een dieptepunt staat en dat blue chips in decennia niet zo goedkoop waren : banken, farmacie, olie & gasbedrijven…  Zijn dit voldoende redenen, bijvoorbeeld opdat u opnieuw aan de koperszijde gaat staan ? Ik zeg : goedkoop kan altijd nog goedkoper.  Wat denkt u ? Ik verneem het als altijd graag…

Stem of voeg toe aan:  sn nujij DR STEVE SJUGGERUD ZEGT : KOPEN... sn ekudos DR STEVE SJUGGERUD ZEGT : KOPEN... sn msnreporter DR STEVE SJUGGERUD ZEGT : KOPEN... sn bligg DR STEVE SJUGGERUD ZEGT : KOPEN... sn digg DR STEVE SJUGGERUD ZEGT : KOPEN... sn su DR STEVE SJUGGERUD ZEGT : KOPEN... sn delicious DR STEVE SJUGGERUD ZEGT : KOPEN... sn google DR STEVE SJUGGERUD ZEGT : KOPEN... sn rss DR STEVE SJUGGERUD ZEGT : KOPEN... sn email DR STEVE SJUGGERUD ZEGT : KOPEN...
  1. 2 Reacties op “DR STEVE SJUGGERUD ZEGT : KOPEN…”

2. Door Jeroen op 18 juli, 2010 | Reageer

Als QE 2.0 wordt aangekondigd, dan is dat m.i. zeker een koopsignaal. Voor zolang die geldsmijterij weer tot betere cijfers leidt. Zolang indicatoren als de ECRI echter op recessie duiden en er gebeurt niks, blijf ik van aandelen af.

3. Door Jan op 18 juli, 2010 | Reageer

Bij een ander artikel heb ik er ook al op gewezen.Lees dit artikel eens. Lees ook de bronnen waaruit Xander zijn artikel heeft samengesteld. Voor mij voorlopig geen aandelen.
    http://xandernieuws.punt.nl/?id=596536&r=1&tbl_archief=&

U dient in gelogd te zijn om een reactie te plaatsen.