AMAZON.COM/ MIJN TWEEDE BOEK…
20 juli, 2010 | door MHAAGEN |De grootste verkoper van boeken ter wereld kent nu een grotere omzet in de verkoop van e-books dan van gewone, papieren boeken. Dit is een belangrijke trend me dunkt, de toekomst…! Ze verkopen ook een e-book reader, Kindle, en die omzet stijgt navenant. Hebt u al overwogen zo’n reader aan te schaffen ? Koopt u e-books ?
Stel u voor : je kunt honderden boeken en kranten in zo één machientje steken en met je meedragen, bv op reis… Ik ben benieuwd naar uw reactie… Ik ga het goede voorbeeld geven in deze trend en officieel aankondigen : mijn tweede boek getiteld GOUDEN TIJDEN is vanaf nu te koop ! Het is een waardevolle aanvulling op mijn eersteling DE BEER IS LOS ! (tweede druk al). Het e-boek van “GOUDEN TIJDEN : Het hoe en waarom van beleggen in goud” is vanaf nu te koop, vooralsnog via een mailtje naar Marc.Haagen@telenet.be. Later zal het ook op mijn site www.haageninvest.com en in de online boekhandels te koop komen maar u kunt nu bij de eersten zijn. Mis dit niet ! Het is bedoeld voor wie eerder nog nooit een Goudrapport heeft aangeschaft, die de goudprijs ziet stijgen en daarvan ook een graan wil meepikken of meer. Dit boek zegt het allemaal in een notedop : waarom goud kopen, hoe en wat precies en tegen welke prijs… Het e-boek kost slechts 16 euro terwijl het fysieke boek voor België op 20,45 komt en voor Nederland op 23,95 euro (telkens verzending en verpakking inbegrepen)…
U dient in gelogd te zijn om een reactie te plaatsen.