GA VOLLEDIG UIT AANDELEN…

23 juli, 2010 | door MHAAGEN |

…schreef Money and Markets begin deze maand en ze deden dit gebaseerd op vier factoren : de fundamentele, de monetaire & liquiditeit condities, de sentiment indicator en de voorlopende indicators. 

Twee van deze laatste doe ik hier uit de doeken : de ECRI (Economic Cycle Research Institute) wees al in juni op een zware terugval van de markten met metingen tot min 8,3; en de PMI (Purchasing Managers Indicator) daalde fel : 

Leading economic indicators like the Purchasing Managers Index (PMI) are down in most major economies including Japan, the UK, France, China, Taiwan, and India.

Even Germany’s PMI is stagnating!

Ik kan de grafiek die ze bijvoegden hier niet posten maar vooral de eerste, de ECRI, daalde fel in aanloop naar elke recessie sinds 1968.  Zo ook nu dus.  Reden voor M&M om uit de markten te stappen, volledig, wegens té gevaarlijk.  Doet u dit ook of heeft u dit inmiddels gedaan ? En wat doet u dan met het vrijgekomen geld ? Ik ben zeker benieuwd…

Stem of voeg toe aan:  sn nujij GA VOLLEDIG UIT AANDELEN... sn ekudos GA VOLLEDIG UIT AANDELEN... sn msnreporter GA VOLLEDIG UIT AANDELEN... sn bligg GA VOLLEDIG UIT AANDELEN... sn digg GA VOLLEDIG UIT AANDELEN... sn su GA VOLLEDIG UIT AANDELEN... sn delicious GA VOLLEDIG UIT AANDELEN... sn google GA VOLLEDIG UIT AANDELEN... sn rss GA VOLLEDIG UIT AANDELEN... sn email GA VOLLEDIG UIT AANDELEN...
  1. 1 Reactie op “GA VOLLEDIG UIT AANDELEN…”

2. Door Jeroen op 25 juli, 2010 | Reageer

Of ga juist mondjesmaat IN aandelen, omdat het zeker is dat QE2.0 eraan komt. Aandelen naar beneden = zekere nederlaag voor de Democraten a.s. november, dus ik zou wel een gokje willen wagen dat we in november hoger staan dan nu.

U dient in gelogd te zijn om een reactie te plaatsen.