“GOUDEN TIJDEN” TE KOOP…

23 juli, 2010 | door MHAAGEN |

Mijn tweede boek getiteld GOUDEN TIJDEN is vanaf nu te koop ! Het is een waardevolle aanvulling op mijn eersteling DE BEER IS LOS ! (tweede druk al).  Het e-boek van “GOUDEN TIJDEN : Het hoe en waarom van beleggen in goud” is vanaf nu te koop, vooralsnog via een mailtje naar Marc.Haagen@telenet.be.  Later zal het ook op mijn site www.haageninvest.com en in de online boekhandels te koop komen maar u kunt nu bij de eersten zijn.  Mis dit niet ! Het is bedoeld voor wie eerder nog nooit een Goudrapport heeft aangeschaft, die de goudprijs ziet stijgen en daarvan ook een graan wil meepikken of meer.  Dit boek zegt het allemaal in een notedop : waarom goud kopen, hoe en wat precies en tegen welke prijs…  Het e-boek kost slechts 16 euro terwijl het fysieke boek voor België op 20,45 komt en voor Nederland op 23,95 euro (telkens verzending en verpakking inbegrepen)…

Stem of voeg toe aan:  sn nujij GOUDEN TIJDEN TE KOOP... sn ekudos GOUDEN TIJDEN TE KOOP... sn msnreporter GOUDEN TIJDEN TE KOOP... sn bligg GOUDEN TIJDEN TE KOOP... sn digg GOUDEN TIJDEN TE KOOP... sn su GOUDEN TIJDEN TE KOOP... sn delicious GOUDEN TIJDEN TE KOOP... sn google GOUDEN TIJDEN TE KOOP... sn rss GOUDEN TIJDEN TE KOOP... sn email GOUDEN TIJDEN TE KOOP...
  1. 1 Reactie op ““GOUDEN TIJDEN” TE KOOP…”

2. Door MHAAGEN op 25 juli, 2010 | Reageer

De eerste kritiek is binnen en ik ben hier heel blij mee :

Marc,

Zojuist heb ik je boek “gouden tijden” doorgenomen. Ik vind het een schitterend werk. Proficiat met je inspanningen.

De beste mogelijkheid vind ik is XXX naast XXX. Ik denk dat ik een aantal van deze aandelen zal aankopen voor de langere termijn.

Ook merk ik dat je ook XXX bespreekt. Ik ben blij dat je dit hebt opgenomen in je boek. Indertijd, na het lezen van “de beer is los” heb ik je deze info doorgegeven. Dat je het onthouden hebt en nu aanraadt is voor mij een aangenaam gegeven.

Toch nog deze opmerking.

Of ik heb er over gelezen of nergens in je boek hebt je het over de gevaren van aandelen bezitten bij Belgische banken. Als die over kop gaan, ben je je aandeeltjes ook kwijt, want ze gaan onherroepelijk mee in het faillisement. Daarom is het goed je geld te verdelen over meerdere banken, maar ook over XXX en XXX (voor mij tot op heden onbekend). Zo behoud je waarschijnlijk nog een deel van je vermogen als de nood het hoogst is. Het is voor mij de hoofdreden geweest om deels over te stappen naar XXX. Zonder al te paranoid te worden probeer ik zo veel mogelijk zekerheden in te bouwen. Net zoals alle minder goed ingelichte mensen hun geld op spaarboekskes parkeren.

Ik hoop dat je boek wijd en zijd gekocht en gelezen zal worden. Het is inhoudelijk een sterk geheel.

groet

X

U dient in gelogd te zijn om een reactie te plaatsen.