JIM ROGERS MAANT AAN…

27 juli, 2010 | door MHAAGEN |

…om suiker, rijst en zilver te kopen : “Not many things are 75 percent cheaper that 36 years ago, but that’s true of sugar,” he said.  Rogers blijft geloven in zijn stokpaardje, grondstoffen.  Gaat u zijn raad opvolgen of niet ? Ik ben heel benieuwd.  Jim is niet de eerste de beste, vergeet dat vooral niet en hij zegt ook altijd wat hij zelf precies doet.  We zouden daarvan kunnen profiteren, nietwaar…? Temeer omdat wanneer de dollar valt (ik zeg niet als maar wannéér) grondstoffen ferm duurder zullen worden.  Think about it…!

Stem of voeg toe aan:  sn nujij JIM ROGERS MAANT AAN... sn ekudos JIM ROGERS MAANT AAN... sn msnreporter JIM ROGERS MAANT AAN... sn bligg JIM ROGERS MAANT AAN... sn digg JIM ROGERS MAANT AAN... sn su JIM ROGERS MAANT AAN... sn delicious JIM ROGERS MAANT AAN... sn google JIM ROGERS MAANT AAN... sn rss JIM ROGERS MAANT AAN... sn email JIM ROGERS MAANT AAN...
  1. 3 Reacties op “JIM ROGERS MAANT AAN…”

2. Door Luc lcdnlf op 27 juli, 2010 | Reageer

Iedereen vermoedt dat de prijs van zilver zwaar wordt gemanipuleerd. Dat zou al tientallen jaren zo zijn. Als je gelooft dat de dollar zal blijven zoals zij nu is, koop je nu geen zilver, want er is geen hoop dat de prijs ooit substantieel zal stijgen. Maar als je gelooft dat de dollar (bijna) op apegaaien ligt, koop je best speculatief een pakketje zilver, omdat de dag dat iedereen zijn zilver op een schoteltje aangereikt wilt krijgen, ik bedoel in fysieke vorm wilt bezitten, aan het naderen is.

Dan zou je wel eens een grap kunnen krijgen, die de volkswagen squize out door Porche, zowat een jaar of zo geleden, als een alledaagse gebeurtenis doet lijken. De volkswagengrap heeft welgeteld één dag geduurd, maar stuwde de prijs naar het honderd- of het duizendvoud van wat normaal de prijs is.

Er valt op die “dag des oordeels” heel veel geld te verdienen met een relatief kleine inleg als je een beetje waakzaam bent.

3. Door Jeroen op 28 juli, 2010 | Reageer

Als je suiker of rijst wilt kopen, zal dat via futures moeten gebeuren. Dat is niet aan iedereen besteed (aan mij in elk geval niet). Is er een andere manier om te investeren in deze 2? Het nadeel van trackers vind ik dat ze vrijwel altijd meerdere grondstoffen volgen. Dus eigenlijk zoek ik iets dat alleen suiker of rijst volgt, of iets dat daar op lijkt. Heb je tips, Marc?

4. Door MHAAGEN op 28 juli, 2010 | Reageer

Zeker :

Suiker Future Turbo Long
    NL0009444728

Zo bestaan er vier op euronext, long toch…

U dient in gelogd te zijn om een reactie te plaatsen.