EURO/USD…

30 juli, 2010 | door MHAAGEN |

Greenfaucet.com denkt dat de euro verder zal stijgen tegenover de USD aan de hand van volgende grafiek : de 1,30 zal worden genomen.  Dit zou een teken zijn om afscheid van uw dollars te nemen.  Bezit u er nog of niet ? Bent u het eens met deze zienswijze of niet ? Wij vernemen het graag…

The formation in the charts tell us that the currency pair is prime for a breakout. The 1.30 resistance and 1.28 support levels probably won’t hold for long even as we head into August, when the doldrums of summer are at their highest. Based upon the price action and the prospect of stronger European, weaker U.S. data this week, I believe that the breakout will be to the upside. It should be just a matter of time before the EUR/USD breaks the 1.30 level, paving the way for further gains.

EUR/USD Daily Chart

eurusd072610 EURO/USD...

Stem of voeg toe aan:  sn nujij EURO/USD... sn ekudos EURO/USD... sn msnreporter EURO/USD... sn bligg EURO/USD... sn digg EURO/USD... sn su EURO/USD... sn delicious EURO/USD... sn google EURO/USD... sn rss EURO/USD... sn email EURO/USD...
  1. 6 Reacties op “EURO/USD…”

2. Door Jeroen op 30 juli, 2010 | Reageer

John Taylor van FX Concepts denkt dat de top in de euro is gezet, of binnenkort wordt gezet. Ik sluit me daarbij aan.

3. Door Geert op 30 juli, 2010 | Reageer

Ik ook. Ik ging uit van een herstel tot 30 juli en had verwacht dat we nog wat verder zouden herstellen. We zouden nu nog 1 week kunnen blijven hangen, maar daarna verwacht ik een overbought correctie van ongeveer 1 maand. Tot ongeveer 8-september.

De top is dichtbij. De Dollar kan weer aansterken. Eerst volgende steun 1,31.

Om te weten of Greenfaucet.com gelijk heeft zou je eens hun verwachting kunnen nakijken in november/december en mei/juni.

Indien zij toen gelijk kregen, dan weten ze er wel iets van.

Maar naar mijn mening is bovengenoemde bericht een contra indicator.

In november verwachte iedereen een crash van de Dollar
    In mei verwachten iedereen een crash van de Euro
    En nu roept iedereen weer Euro’s te moeten kopen.

Ik ben wat pessimister op de Euro.

Blijven we boven de 1,26 dan is de Euro sterk. Komen we onder de 1,24, dan is de Euro zwak en zullen we de bodem testen.

8-sept rond de 1,24 – 1,26

4. Door Jeroen op 30 juli, 2010 | Reageer

Geert, zijn er andere valuta waar je bullish over bent? Ik zelf ben gecharmeerd van de JPY en de CHF. Ik heb zo’n idee dat de AUD en de CAD onder druk kunnen komen te staan als de wereldeconomie trager gaat groeien, China achter gaat blijven bij de verwachtingen en/of deflatie verder de overhand gaat krijgen.

5. Door Geert op 31 juli, 2010 | Reageer

Ik kijk eigenlijk alleen naar de EUR/USD en goud in beide valuta. Dus welke nu het sterkste is weet ik niet. Mogelijk heb je wel gelijk met JPY en CHF. Om iets zinnigs te kunnen melden moet ik de grafiek onderzoeken.

Maar ik denk dat de CHF het sterkst is.

6. Door Jeroen op 31 juli, 2010 | Reageer

Zou je naar de grafieken kunnen kijken? Ik ben het met je eens dat de CHF de sterkste is, alleen is de JPY ook zeer geschikt in een deflatoire omgeving.

7. Door Goforit op 8 augustus, 2010 | Reageer

Vrijdag is gebleken dat de Amerikaanse banencijfers veel zwakker waren dan verwacht (ipv een afname van 65.000 zijn er in de maand juli 131.000 banen op de schop gegaan). Herstel kunnen we voorlopig wel vergeten…

U dient in gelogd te zijn om een reactie te plaatsen.