Goudrekening openen

4 augustus, 2010 | door admin |

Door Annelies Hilgers

Tom, het opzetten van de goudrekening via Beursbox kost volgens jou veel moeite. Ik zal het eens proberen om te weten wat veel moeite is. – Ik heb al geprobeerd, maar ben al gestopt! Volgens mij kost het opzetten van een goudspaarrekening bij KB Vision weinig moeite. Ik kan je er in ieder geval makkelijk mee helpen.

Stem of voeg toe aan:  sn nujij Goudrekening openen sn ekudos Goudrekening openen sn msnreporter Goudrekening openen sn bligg Goudrekening openen sn digg Goudrekening openen sn su Goudrekening openen sn delicious Goudrekening openen sn google Goudrekening openen sn rss Goudrekening openen sn email Goudrekening openen
  1. 3 Reacties op “Goudrekening openen”

2. Door Frank Declerck op 4 augustus, 2010 | Reageer

Annelies,

Waar kan je zoal terecht met zo’n kaartje?

Zijn er winkels waar men dit aanvaardt?

Als je een brood van 2€ koopt, knipt men dan een stukje af van die kaart?

Als ik een auto van pakweg 25000€ wil kopen,
    moet ik dan zo’n duizend van die kaartjes meebrengen om die te betalen?

Is dit iets voor verzamelaars voor met een plakboek?

Hoeveel van die kaartjes kan je kwijt in een gewone portefeuille?

Kan je er mee pinnen? Kaartje in de geldautomaat en er komen bankbriefjes uit?

Met andere woorden, wat moet je daar in godsnaam mee aanvangen?

Ik zie wel dat je 33% (1/3de) verliest als je de kaartjes terug inlevert bij de eigenaar. Ik denk dat je al zeer ver in de geschiedenis moet terug gaan om een dergelijk verlies op een betaalmiddel terug te vinden. Eigenlijk ben je die 33% onmiddellijk bij aankoop kwijt, want de werkelijke waarde ervan ligt nog lager.

3. Door Tom Lassing op 4 augustus, 2010 | Reageer

Hoi Annelies,

Er zijn twee soorten rekeningen te openen bij Goldmoney. Een basic en een premium. Het openen van een premium rekening is een ramp, maar dat hoeft gelukkig pas als je ter waarde van $100.000 op de rekening hebt staan.
    Daaronder kan je volstaan met de basic rekening en die is letterlijk in enkele minuten geopend.
    Ik heb er ook een Nederlandse uitleg voor geschreven.
    Het openen van een goudrekening mag dus echt geen probleem meer zijn.

4. Door Frank Declerck op 6 augustus, 2010 | Reageer

Annelies,

Waarom post u artikels als u nergens op reageert? Ik snap de zin hier niet van.

U dient in gelogd te zijn om een reactie te plaatsen.