EEN OORLOGJE ZOU VEEL PROBLEMEN OPLOSSEN…

5 augustus, 2010 | door MHAAGEN |

Bovenstaande uitspraak van mezelf is natuurlijk cynisch bedoeld; niemand zit te wachten op een oorlog.  Maar een groep van oud-inlichtingenofficieren heeft zonet een memo naar president Obama gestuurd waarin staat dat : Israël Iran mogelijk nog deze maand zou aanvallen.  The Steering Group of the Veteran Intelligence Professionals for Sanity (VIPS) vraagt de president nu al zulke actie te veroordelen in een poging ze te voorkomen.  Acht u zo’n aanval voor mogelijk ? En zou die dan kunnen escaleren ? Olie zou sky high gaan, goud ook, ziet u nog consequenties ? Ik verneem het hier graag…  Ik zei : een oorlogje zou veel problemen oplossen maar…er veel andere kunnen bij creëren…? (bron : Zerohedge.com)

Stem of voeg toe aan:  sn nujij EEN OORLOGJE ZOU VEEL PROBLEMEN OPLOSSEN... sn ekudos EEN OORLOGJE ZOU VEEL PROBLEMEN OPLOSSEN... sn msnreporter EEN OORLOGJE ZOU VEEL PROBLEMEN OPLOSSEN... sn bligg EEN OORLOGJE ZOU VEEL PROBLEMEN OPLOSSEN... sn digg EEN OORLOGJE ZOU VEEL PROBLEMEN OPLOSSEN... sn su EEN OORLOGJE ZOU VEEL PROBLEMEN OPLOSSEN... sn delicious EEN OORLOGJE ZOU VEEL PROBLEMEN OPLOSSEN... sn google EEN OORLOGJE ZOU VEEL PROBLEMEN OPLOSSEN... sn rss EEN OORLOGJE ZOU VEEL PROBLEMEN OPLOSSEN... sn email EEN OORLOGJE ZOU VEEL PROBLEMEN OPLOSSEN...
  1. 1 Reactie op “EEN OORLOGJE ZOU VEEL PROBLEMEN OPLOSSEN…”

2. Door Geert op 6 augustus, 2010 | Reageer

Zeg maar gerust een oorlog. Hoe eerder het plat ligt, hoe eerder we beginnen aan wederopbouw. Zelf denk ik dat de oorlog in het middenoosten zal escaleren in WW III. Maar dat duurt nog wel enkele jaren.

Israel is inderdaad een dreiging, net als Pakistan. Maar of Israel Iran zal aanvallen weet ik nog niet. Pakistan lijkt mij logischer.

Ze roepen nu al 5 jaar dat ze Iran gaan aanvallen. Naar mijn mening is dat alleen maar om ons bezig te houden, zodat ze voorbereidingen kunnen treffen tegen Pakistan.

De AIVD waarschuwde in augustus 2008 al dat de VS binnen enkele weken Iran zal aanvallen. Dus dit speelt al jaren en is oud nieuws. In 2005 werd er al over gesproken.

Let op Pakistan.

U dient in gelogd te zijn om een reactie te plaatsen.