TOM LASSING…

13 augustus, 2010 | door MHAAGEN |

…is in Nederland en ook wel daarbuiten misschien het meest bekend van zijn succesvolle www.beursbox.nl en www.beursaccent.nl, maar wist u dat hij nog vele andere initiatieven in de markt heeft ? Tom is…ik zal niet zeggen een altruïst maar toch, hij hoeft niet meer te werken maar concentreert zich nu op anderen te helpen; beleggers, beginnelingen zowel als gevorderden; en ondernemers, ook zowel diegenen die willen starten als zij die al jaren aan het werken zijn om hun onderneming tot een succes te maken maar toch…voor dié tips ontvankelijk zijn om echt door te breken.  Ik breek bij deze een lans voor TOM LASSING, een eervol en slim ondernemer die echt van niets is vertrokken.  U en ik (want mij heeft hij ook geholpen) kunnen nog veel van zijn ervaringen en kennis leren.  Dit is een greep uit de vele reacties die Tom zoals binnen krijgt :

Kijk maar eens rond op www.beursbox.nl of neem een abonnement op zijn uitmuntende www.beursaccent.nl,  waarschijnlijk kan hij ook U met iets helpen :

Testimonials Beursbox.nl
 TOM LASSING... Hoe denken de lezers en bezoekers over ons
Beste Tom,Ik lees jouw dagelijkse nieuwsbrief nog altijd met veel plezier en kijk er elke dag naar uit.
Heel scherp, kritisch en tegendraads is het wat je schrijft.
Hou vol! Want zónder jouw nieuwsbrief zou ik écht iets missen!

Vr. groet,
Patrick

———————-

Beste Tom,
Ik lees al jaren je nieuwsbrieven en met veel plezier. Er zijn een hoop sites en nieuwsbrieven die je tegenkomt als je als belegger op het internet op zoek gaat naar meningen/info/achtergrond. Er zijn echter niet veel sites die ik blijf bezoeken of nieuwsbrieven die ik wil blijven ontvangen. Maar jouw nieuwsbrieven vormen daarop een uitzondering. Ik denk dat het komt omdat er een hoop beleggerservaring uit spreekt en de succesverhalen vind ik gewoonweg inspirerend. Dus ik hoop dat ik ze mag blijven ontvangen!
Jan Tol

———————-

Beste Tom,

Toen ik in Maart dit jaar het bewuste artikel van jou over Kondratieff las
en zijn seizoenscycles, dacht ik: “neeeeejj, zóver omlaag binnenkort!?”
Maar, ongelooflijk er nu mee geconfronteerd te zijn dat het uitgekomen is.
Ik ben denk ik één van de velen ‘ongelovige Thomassen’ geweest, lees: particulieren….

In ieder geval: ga vooral door met je nieuwsbrief, ik lees jouw contraire meningen
steeds weer met veel plezier en het feit dat je openlijk tegen de gevestigde orde,
lees: ‘graaiers en huichelaars uit de financiële sector’ aanschopt.

Ik ‘hoop’ dat ik nu écht mijn (beleggings)les heb geleerd…

Met vriendelijke groeten,

Roland van Leusden

www.rolandvanleusden.nl

——————-

Geachte heer Lassing,

Per ongeluk heb ik mijzelf uitgeschreven voor uw nieuwsbrief. Uiteraard wil ik
graag op de hoogte blijven van de laatste informatie in de financiële wereld.

Ik wil ook meteen hierbij mijn complimenten geven voor uw scherpe blik op de
foute “topmannen” in de financiële sector en op posities bij de verschillende
overheden. Ga zo door.

Met vriendelijke groet,

Aldo van Baren

——————-

Beste Tom,

Al jaren lees ik met plezier je nieuwsbrief en ik dacht dat het tijd is om je dat ook even te laten weten.

Dus middels deze email wil ik je graag voor bedanken voor de informatie en de scherpe analyses en kritische blik op zaken waarmee je de lezers dagelijks voorziet. Ik lees deze met veel plezier en regelmatig tovert je visie/mening een glimlach op mijn gezicht (of het tegenovergestelde;-) maar das ook goed). Het zet me aan het denken en dat is iets dat ik zeer waardeer.

Daarnaast wil ik je meegeven dat je overkomt als een energieke, solide, betrouwbare partij met de juiste intenties en het hart op de goede plek. Erg fijn en bijzonder in een wereld waarin geldelijk belang en persoonlijk gewin toch vaak op de eerste plaats komen. Ik vind het mooi om te zien en hoop dat je deze lijn nog lang volt zult houden.

Genoeg veren voor nu, keep up the good work and good work will keep you up.

Met vriendelijke groeten
Chris Hoogenboom

———————

Beste Tom,

Bedankt voor de mail.

Ik kijk al uit naar de komende info.
Ook jullie nieuwsbrief is knap.
Echt een kwalitatieve verademing tussen de vele bedenkelijke info, die ik dagelijks in mijn mailbox ontvang.

Met vriendelijke groeten,

Kristof Devos

——————–

Aangezien ik in Canada woon kan ik jammer genoeg van uw uitnodiging geen gebruik maken.
Uw artikelen en cursussen vind ik leerzaam en ik lees ze trouw.
Ook andere artikelen van beursbox en open commentaar worden door mij zeer op prijs gesteld.

Met Vriendelijke Groet
Rene

———————-

Hallo Tom,

Echt geweldig dat je de verhalen zoals onder “Investeringsbanken” de
wereld in blijft sturen.
Dit is wat werkelijk in het nieuws zou moeten staan en een grote
ongerechtigheid.
Groet,
Jop

———————

Beste Tom,

Ik ben nu al een aantal maanden geabonneerd op de Beursbox-nieuwsbrief
en ik moet zeggen dat het echt de beste nieuwsbrief over beleggen/de
beurs/…. is die ik ken!
Elke dag opnieuw kijk ik er naar uit om hem te lezen.

Proficiat en doe zeker zo verder!

Vincent Mertens.

———————

Hallo Tom Lassing,

Vandaag bekroop mij de wil/aandrang om u aan te geven dat ik uw `columns` met zeer veel plezier lees. In de Nederlandse maatschappij is uw – door mij als confronterende stijl ervaren manier van schrijven – niet erg gangbaar.

Bedankt en veel heldere inzichten,

Joan Corver

——-

Beste Tom,

Bedankt voor het heldere artikel over Kondratieff. Het is goed om te
weten wat we kunnen verwachten. Ik stel je nieuwsbrief zeer op prijs!

Vriendelijke groet,
Jessica Lutz

——-

Dag Tom,
Met plezier lees ik dagelijks je nieuwsbrief. Niet alleen de inhoud, maar ook de toon kan ik erg waarderen. Geen gedraai, maar recht voor z’n raap. Jij verwoordt wat veel mensen denken, maar niet durven te zeggen. Zo is het stukje vandaag over KPN mij uit het hart gegrepen. Ook ik heb een bescheiden positie in dit fonds, maar stoor mij als particuliere en zakelijke klant enorm aan de wijze waarop ze met klanten (en leveranciers) omgaan.
Ga vooral door met je werk!
Vriendelijke groet,
S

——

Hoi Tom.

Had idd niet eens door dat ik uitgeschreven had. IETS DAT IK HELEMAAL NIET WIL!!!
Ik ben super tevreden met de dagelijkse nieuwsbrief en hoop jullie nieuwsbrief tot op de dag van mijn dood te ontvangen (ben nu 25, haha).
Mijn grote dank voor jullie inzet, helemaal geweldig. GA ZO DOOR!
Met vriendelijke groet,

W van S.

——-

Ik lees je nieuwsbrief al jaren met veel plezier en steek er door je
nuchtere kijk ook nog vaak wat van op.
Bedankt en ga zo door!

groeten,
Maarten Boele——-

Geachte heer Lassing,
Met genoegen lees ik ieder keer weer Uw nieuwsbrief en dus ook vandaag.
Uw artikel over de ( voor) kennis van de stoploss is mij uit het hart gegrepen en maakt mij ook boos.
Dus toch, ook ik ben een diverse malen op een voor mij onverklaarbare wijze uitgestopt.
Ik sta dan ook volledig achter Uw artikel, dieven zijn het en dit dient gestraft te worden.
Ik dank U voor Uw scherpe analyses en opmerkingen, gelukkig is er toch nog iemand die de zaken aan de kaak wil stellen.

Groet,
Hans

——-

Beste Tom,
N.a.v je laatste column, waarin je uitleg geeft over je drive om dagelijks je energie te steken in de nieuwsbrief, wil ik je als abonnee mijn waardering kenbaar maken voor de altijd scherpe en soms eigenzinnige beurs- en beleggingsvisie.
Ga zo door
Ik zou hem niet graag meer willen missen.

Groeten T. V.

——

Geachte Heer Lassing,

Ik wil u graag een compliment maken over uw beursbrief. Wat vooral opvalt is de objectiviteit.
Ik heb vorige week het boek gelezen van Joris Luyendijk: “Het zijn net mensen”.
Duidelijk wordt uiteengezet, hoe nieuws uit het Midden-Oosten wordt gemanipuleerd.

Dat deed mij denken aan uw opmerkingen over Corné van Zeyl. Ik heb altijd opmerkelijk gevonden,
waar dat soort lieden hun informatie vandaan halen.
Mijn oude vader zei altijd: Als ze het zo goed weten, waarom wonen ze dan niet stil op de Bahama’s?
Een heel oud gezegde luidt: “wiens brood men eet, wiens woord men spreekt”.

Vooral de laatste tijd is het oppassen met informatie. Wie de geschiedenis kent van de FED weet dat
er gemanipuleerd wordt. De belangen zijn zo groot, dat er sprake is van een groot krachtenveld.
De wisselwerking tussen economische belangen en de politiek is vooral in Amerika heel groot.

Kortom, ik ben blij met de nieuwsbrief. Nuchtere hollandse kijk op de zaak met een gezond verstand
heeft veel meer waarde dan het advies van een goed betaalde afhankelijke adviseur.

Ik wens u succes met uw Nieuwsbrief.

met vriendelijke groeten,

Geert Hemelaar

——

Ik heb bijzonder veel bijgeleerd in die meer dan 10 jaar, dat ik mij voor beleggen ging interesseren en mij overkomt nauwelijks tot niets meer van enige importantie.
Bijzonder veel van dat bijgeleerde haalde ik o.a. uit uw Beursbox nieuwsbrief en uw sites.
Van mij krijgt u een 10+ en ik hoop, dat u in staat blijft om deze onafhankelijke educatieve rol te blijven vervullen.

Henri Renard

——-

Al zou ik helemaal niks hebben met beleggen, dan bleef ik nog ingeschreven
op jouw nieuwsbrief.
Je zegt het iedere keer weer op een sappige en doodgewone manier. Geen
gedraai maar gewoon to the point en niet bang om te zeggen hoe het echt zit.
Prachtig.

Groet,
Hugo van Nijnatten

——-

Geachte Heer Lassing,

TomTom wijst je de weg, Tom ook

met vriendelijke groeten

Geert Hemelaar

——-

Beste Tom,
Ik ben maar zo vrij om je te tutoyeren. Als dat niet gewenst is hoor ik dat graag.
Even een reactie n.a.v. je Beursbox nieuwsbrief, waarin je melding maakt van een ontevreden ex-belegger die vanwege zijn verliezen is gestopt met beleggen.
Nou aan deze kant zit een supertevreden klant. Met een gemiddeld rendement van 30% in een half jaar ben ik supertevreden. Dit heb ik als kleine belegger nog nooit meegemaakt. Ik heb uit je nieuwsbrieven veel lering getrokken en het geeft me ook veel rust. Ik durf beter te blijven zitten. Ik ga mijn abonnement op Global Energy Newsletter zeker verlengen. Ik heb veel vertouwen in je.
Groeten Theo

——-

Of de nieuwe lay-out is opgevallen ????????????????????????????

Mijn complimenten, hij was al prettig om te lezen, maar de nieuwsbrief steekt nu met kop en schouders uit boven alles wat er op dit gebied wordt aangeboden.
Mooi overzichtelijk, superstrak van opmaak, helemaal geweldig !
Ik kijk alweer uit naar de nieuwsbrief van morgen !
Met vriendelijke groet ,
P.J.van der Voort

——

Geachte Tom Lassing,

Hierbij wil ik u hartelijk bedanken voor het delen van uw kennis met de medebelegger. Geheel als “groentje” ben ik zonder enige kennis een paar weken geleden aan de slag gegaan, alleen geholpen door uw zeer interessante E-boek over de Japanse candles. De andere artikelen van uw hand heb ik ook goed doorgenomen. Het plezier in beleggen is hierdoor bij mij gewekt en ik krijg langzamerhand meer inzicht in het geheel. Mijn beide zonen heb ik nu ook aangemeld voor de beursbox nieuwsbrief, in de hoop dat zij net zo enthousiast worden als ik. Het Nederlandse onderwijs heeft u jammer genoeg niet als docent kunnen verwelkomen, wat voor veel jongeren heel jammer is want u bent een geboren leraar! Nogmaals hartelijk dank voor al uw informatie! Met vriendelijke groet, Margaret van Trirum

——

Graag maakt ik even van de gelegenheid gebruik om je te zeggen
dat ik je nuchtere kijk op de wereld en je kritische blik bijzonder
verfrissend vind. Eindelijk eens iemand die niet naar de pijpen van de
grootmachten in de markt danst. Vooral doorgaan zo.
Groet, Remko

——

Beste Tom, onze server hier in Kenya was out voor 5 dagen (jawel, u heeft abonnees tot in Kenya, Afrika!) en ik vermoed dat ik door de bouncing e-mails automatisch geschrapt ben.
Ik wil graag ook de gelegenheid nemen om u te feliciteren met uw gedreven stijl en to-the-point comments op de beursbox website en de turbo’s waarover u regelmatig schrijft, zijn zonder meer een exciting tool, maar het blijft toch opletten geblazen. De verleiding is soms groot om risico’s te nemen (en jawel, ik had een turbo op Buhrmann, ben gelukkig op tijd (bij -5% op de koers) kunnen wegvluchten, dus ruim voor de stop out van de Turbo’s, anderzijds heb ik zeer goede zaken gedaan met een USD turbo maar die gisteren toch ook even verzilverd
Kris

——

Allereerst bedankt voor je nieuwsbrief, elke dag weer.
Van alle mail die ik elke dag krijg gooi ik wegens drukte haast alles weg, maar de beursbox nieuwsbrief wordt haast altijd gelezen!
Gerrit Hoekstra

——

Geachte heer lassing,
Ik lees uw nieuwsbrief zo goed als elke dag. Soms een stukje, dan weer helemaal.
Uw commentaren vind ik prima, recht uit het hart. Dat is waar ik van hou.
Niet van dat vage. Ik herken dat ondernemerhart wel. Voor kleine zelfstandigen is het toch elke dag weer ploeteren om de kost te verdienen, bij wijze van spreken dan. En als je dan ziet dat grote jongens met nog grotere ego’s de boel kapot laten gaan, dan steekt dat. Zeker als ze daar niet of nauwelijks voor op de vingers worden getikt.
Ga dus rustig zo door en laat die communicatie mensen maar praten, daar luister ik so wie so niet naar.
Makke schapen lopen er in deze wereld genoeg rond, en dat is maar goed ook. Maar dat betekent niet dat iedereen dat moet zijn.
Een trouwe lezer.
Groet,
Wilfried Pleumeekers

——-

Beste Tom Lassing,
Ik heb enige tijd geleden het E-book over de Japanse Candles ontvangen, gelezen, maar nog niet geprint.
Ik heb een vreselijk probleem gehad met de software van Microsof… op mijn Apple computer. In de Office voor Mac Software zit een probleem bij Entourage (=Outlook voor Apple) en mijn hele mailbox met alle data is overschreven… Ik ben dus alles kwijt, ook de Japanse Candles.. Een grote sof kan ik je vertellen. Zou je zo vriendelijk willen zijn mij het e-book nogmaals te sturen.
Dank je wel en succes met Beursbox.nl. Ik vind het heel erg goed en lees het dagelijks.
Vriendelijke groeten,
Mieke Minco

Beste bezoeker, welkom. Hier treft u zo’n klassiek geval aan van een onderneming die op zolder is ontstaan, en door hard werken en stug volhouden zeer succesvol is geworden. We zijn trots op onze prestaties. Voor uw informatie, we zijn initiatiefnemer en (mede) eigenaar van onder andere de volgende online initiatieven:

Pro Gain BV werkt met veel plezier nauw samen met:

Stem of voeg toe aan:  sn nujij TOM LASSING... sn ekudos TOM LASSING... sn msnreporter TOM LASSING... sn bligg TOM LASSING... sn digg TOM LASSING... sn su TOM LASSING... sn delicious TOM LASSING... sn google TOM LASSING... sn rss TOM LASSING... sn email TOM LASSING...

U dient in gelogd te zijn om een reactie te plaatsen.