MORGEN – EEN BELANGRIJKE DAG VOOR DE BEURZEN…

26 augustus, 2010 | door MHAAGEN |

Het GDP oftewel Bruto Nationaal Product-cijfer wordt dan bekend gemaakt of beter gezegd : herzien.  De conscensus is een flink lagere groei van de Amerikaanse economie met 1,4 %.  Alles minder dan dat zal een flinke verkoopgolf in gang zetten, m.i.  Een gokje wagen, vandaag nog ? Ik denk dat het 1,1 % wordt; wie doet beter ? Ik wil in ieder geval nog zeggen in het algemeen : hou uw SHORTS vast (en daarmee bedoel ik niet uw onderbroek…) !

Stem of voeg toe aan:  sn nujij MORGEN   EEN BELANGRIJKE DAG VOOR DE BEURZEN... sn ekudos MORGEN   EEN BELANGRIJKE DAG VOOR DE BEURZEN... sn msnreporter MORGEN   EEN BELANGRIJKE DAG VOOR DE BEURZEN... sn bligg MORGEN   EEN BELANGRIJKE DAG VOOR DE BEURZEN... sn digg MORGEN   EEN BELANGRIJKE DAG VOOR DE BEURZEN... sn su MORGEN   EEN BELANGRIJKE DAG VOOR DE BEURZEN... sn delicious MORGEN   EEN BELANGRIJKE DAG VOOR DE BEURZEN... sn google MORGEN   EEN BELANGRIJKE DAG VOOR DE BEURZEN... sn rss MORGEN   EEN BELANGRIJKE DAG VOOR DE BEURZEN... sn email MORGEN   EEN BELANGRIJKE DAG VOOR DE BEURZEN...
  1. 7 Reacties op “MORGEN – EEN BELANGRIJKE DAG VOOR DE BEURZEN…”

2. Door Jeroen op 26 augustus, 2010 | Reageer

Goldman zit op +1.2% a +1.3%, Dave Rosenberg op -1.5%. Goldman is van nature te optimistisch, dus ik ga op +1.0% zitten.

3. Door Luc lcdnlf op 26 augustus, 2010 | Reageer

Omdat ik van gokken houd. +0,9%

:) Sommigen houden toch beter hun shorts niet vast, ik bedoel dan wel hun onderbroek. Ze zouden wel eens in hun shorts kunnen doen. :)

Aangezien ik dit tussen twee lach-emoticons heb geplaatst, begrijp je ongetwijfeld dat ik niet tegen de raad van Marc in gaat.

4. Door MHAAGEN op 26 augustus, 2010 | Reageer

Hihihi…

5. Door nico d b op 26 augustus, 2010 | Reageer

Allé dan : 0,8 %.

6. Door Jeroen op 27 augustus, 2010 | Reageer

+1.6%. Ik had het kunnen weten: Goldman is expres te laag gaan zitten, zodat het cijfer meevalt.

7. Door Frank Declerck op 27 augustus, 2010 | Reageer

Jeroen,

Het is nu wachten tot die 1,6% gecorrigeerd wordt ;-)

8. Door MHAAGEN op 27 augustus, 2010 | Reageer

Hier worden beleggers dus enthousiast van :

Bernanke says recovery has slowed, but expects growth to pick up in 2011. Says deflation is not a ‘significant risk.’

Wie gelooft die man nog ??

U dient in gelogd te zijn om een reactie te plaatsen.