POLL ONDER ANALISTEN EN TRADERS OVER DE GOUDPRIJS…

29 augustus, 2010 | door MHAAGEN |

Die werd zopas gehouden onder 55 professionals en ze stellen : een gemiddelde prijs voor 2011 van 1228 USD (omhoog bijgesteld van 1150 USD) en voor dit jaar 1197 USD (omhoog van 1150,50 USD)….  Oei ! Daar zijn we dus nu al voorbij met 1237 USD…  Op dit forum hebben we er een wedstrijd van gemaakt : voorspel de goudprijs op 31 augustus op 22:00 onze tijd; de uitslag volgt binnen enkele dagen en ik ben benieuwd naar de uitslag, u ook ?

Stem of voeg toe aan:  sn nujij POLL ONDER ANALISTEN EN TRADERS OVER DE GOUDPRIJS... sn ekudos POLL ONDER ANALISTEN EN TRADERS OVER DE GOUDPRIJS... sn msnreporter POLL ONDER ANALISTEN EN TRADERS OVER DE GOUDPRIJS... sn bligg POLL ONDER ANALISTEN EN TRADERS OVER DE GOUDPRIJS... sn digg POLL ONDER ANALISTEN EN TRADERS OVER DE GOUDPRIJS... sn su POLL ONDER ANALISTEN EN TRADERS OVER DE GOUDPRIJS... sn delicious POLL ONDER ANALISTEN EN TRADERS OVER DE GOUDPRIJS... sn google POLL ONDER ANALISTEN EN TRADERS OVER DE GOUDPRIJS... sn rss POLL ONDER ANALISTEN EN TRADERS OVER DE GOUDPRIJS... sn email POLL ONDER ANALISTEN EN TRADERS OVER DE GOUDPRIJS...
  1. 12 Reacties op “POLL ONDER ANALISTEN EN TRADERS OVER DE GOUDPRIJS…”

2. Door Jeroen op 29 augustus, 2010 | Reageer

Marc, wat hebben de diverse inzenders ook alweer voorspeld? Ik kan de posting van deze wedstrijd niet meer vinden, dus ik ben wel nieuwsgierig…

3. Door Jeroen op 29 augustus, 2010 | Reageer

Ah, heb hem toch in het archief kunnen vinden :-) .

Dit zijn de voorspellingen, van hoog naar laag:

Luc: USD 1260
    Jeroen: USD 1247
    Gert: USD 1183
    Cavema: USD 1182
    Vincent: USD 1160

4. Door Luc lcdnlf op 29 augustus, 2010 | Reageer

Jeroen, het ziet er naar uit dat jij de meeste kans heb om de winnaar te worden.

5. Door beursgoud op 30 augustus, 2010 | Reageer

USD 1252

6. Door MHAAGEN op 30 augustus, 2010 | Reageer

“Beursgoud” : de tijd tot inzenden is al lang verstreken, haja !

7. Door Luc lcdnlf op 31 augustus, 2010 | Reageer

Jeroen, ik kijk zo juist eens naar de goudprijs. Ik weet nog dat je wilde veranderen naar een lagere score. Gelukkig werd je weerhouden dat te doen. Als er geen veranderingen meer in komen, proficiat met je voorspelling.

8. Door Jeroen op 31 augustus, 2010 | Reageer

Luc, tis nog nie gedaan he ;-) . Als Bernanke in een spoedbesluit vanavond de geldkraan weer open zet, zou goud zo maar ineens naar de 1260 kunnen doorschieten…..

Tja, ik moet Marc bedanken dat hij me niet liet wisselen!

9. Door MHAAGEN op 31 augustus, 2010 | Reageer

LUC EN JEROEN : IK BEN VANAVOND OM 22:00 NIET IN STAAT OM DE GOUDPRIJS IN USD TE CONTROLEREN, DUS WILLEN JULLIE DAT AUB DOEN EN HEM HIER ALS REACTIE NOTEREN ? BEDANKT !!

10. Door MHAAGEN op 31 augustus, 2010 | Reageer

Joost mag weten waarom goud vandaag al met 12 dollar gestegen is… Het is door goudaankopen, dat zie ik op Kitco, ok, maar op welk nieuws ? Niet op slecht economisch nieuws bv uit de States want dat viel eigenlijk mee. Waarom dan ? Zo zie je maar dat je de dagdagelijkse stijging en daling niet kan beredeneren of voorspellen. De langere termijn – dat is iets anders…

11. Door beursgoud op 31 augustus, 2010 | Reageer

ok datwel… maar ik zat wel goed in de buurt, he?

12. Door Luc lcdnlf op 1 september, 2010 | Reageer

Marc,

Ik heb gisteren rond tien uur een mail naar je gestuurd naar je met de goudprijs. Nu kan ik even niet naar die mail kijken, voor de juiste uitslag, maar ik denk mij te herinneren dat die prijs dicht aan 1248 zit. Een dollar meer of minder zal het resultaat van de wedstrijd niet meer beïnvloeden. Vanavond kijk ik voor alle zekerheid nog eens wat ik precies heb opgestuurd naar je.

13. Door MHAAGEN op 1 september, 2010 | Reageer

Luc : bedankt; de uitslag werd vandaag als nieuw artikeltje op dit forum gepubliceerd. Gefeliciteerd trouwens (misschien kun je ruilen met Jeroen, de nummer één ?)

U dient in gelogd te zijn om een reactie te plaatsen.