ONS KENT ONS…

1 september, 2010 | door MHAAGEN |

(bron : De Tijd)

SEC ziet af van rechtszaak tegen Moody’s

De Amerikaanse beurswaakhond SEC heeft beslist Moody’s niet juridisch aan te pakken, maar geeft het kredietratingagentschap wel een stevige veeg uit de pan in een onderzoeksrapport over de manier waarop het zijn ratings bepaalde.  “Nooit meer doen hoor…!” 

Stem of voeg toe aan:  sn nujij ONS KENT ONS... sn ekudos ONS KENT ONS... sn msnreporter ONS KENT ONS... sn bligg ONS KENT ONS... sn digg ONS KENT ONS... sn su ONS KENT ONS... sn delicious ONS KENT ONS... sn google ONS KENT ONS... sn rss ONS KENT ONS... sn email ONS KENT ONS...
  1. 4 Reacties op “ONS KENT ONS…”

2. Door Luc lcdnlf op 1 september, 2010 | Reageer

En ondertussen alle Amerikaanse overheidsschuldpapier een zeer goede rating geven, terwijl je blind en doof moet zijn om niet te beseffen dat het junk is…

Met een beetje geluk kunnen ze binnen afzienbare tijd nog eens zeggen dat Moody’s niet meer stout mag zijn…

Eigenlijk best wel grappig als je geen rekening houdt met de enorme gevolgen van die misplaatste grappen.

3. Door Luc lcdnlf op 1 september, 2010 | Reageer

Ik krijg juist een nieuwsbrief binnen van “Z24.nl” met onderwerp “vastgoedzeepbeel in China is een feit.” Het artikel moet ik echter op de website gaan lezen, maar ik kan van hier uit niet op hun site gaan kijken.

Misschien is het een non-event, maar ik wilde het even kwijt, voor wie even nieuwschierig is als ik naar eventueel groot nieuws.

4. Door Jeroen op 1 september, 2010 | Reageer

Wiens brood men eet, die gaat men niet aanklagen. Is er een duidelijker bewijs dat de Amerikaanse financiële sector elkaar onder alle omstandigheden de hand boven het hoofd houdt? Ik denk het niet. Ik zou de SEC opdoeken, dat scheelt alvast in de overheidsuitgaven.

5. Door MHAAGEN op 1 september, 2010 | Reageer

De Fed dan maar gelijk ook want sinds de oprichting ervan heeft de dollar 90 % van zijn waarde verloren; waartoe dient die eigenlijk…?

U dient in gelogd te zijn om een reactie te plaatsen.