UITSLAG GOUDWEDSTRIJD…!
1 september, 2010 | door MHAAGEN |De winnaars zijn geworden (de goudprijs in USD tikte gisteravond 1.248,40 aan) : Jeroen met 1247 USD en als goeie tweede Luc met 1260 USD. Proficiat aan jullie beiden en dank aan iedereen om mee te hebben gespeeld ! De eerste prijs OVERLEEF DE KREDIETCRISIS gaat naar Jeroen en de tweede prijs, het e-boek GOUDEN TIJDEN, gaat naar Luc. Nu weet ik dat Luc dit boek al heeft aangeschaft…dus jullie mogen ook wisselen natuurlijk. Ik hoor het wel…
7 Reacties op “UITSLAG GOUDWEDSTRIJD…!”
Door Jeroen op 1 september, 2010 | Reageer
Marc, ik heb ´Overleef de kredietcrisis´ al, dus ik zou wel graag willen ruilen!
Door MHAAGEN op 1 september, 2010 | Reageer
Luc : vermits u “Gouden tijden” al heeft, wil u ruilen met Jeroen en “Overleef de kredietcrisis” aanvaarden ?
Door Luc lcdnlf op 1 september, 2010 | Reageer
Marc en Jeroen, ik wil heel graag ruilen. Ik dank jullie beiden.
Door MHAAGEN op 1 september, 2010 | Reageer
Tof Luc, wil je dan nu even je adres doormailen naar mij ? Dan stuur ik Jeroen ook gelijk het welverdiende e-boek…
Door Jeroen op 1 september, 2010 | Reageer
Luc, jij ook bedankt! Als ik goud vandaag alweer zie stijgen, dan heb ik geluk gehad: 1 of 2 dagen later en jij was de winnaar geweest.
Door Luc lcdnlf op 1 september, 2010 | Reageer
Jeroen, misschien zijn wij wel alle twee geboren voor het geluk????? Wie weet. In elk geval is het een mooie gedachte om te koesteren, “geboren zijn voor het geluk”.
Door Gert op 1 september, 2010 | Reageer
Proficiat Jeroen en Luc! Veel plezier met jullie boek !