Beursbox
dec 022011

Snappen ze het niet, zijn ze/we inderdaad zo dom ? Vier procent rente min 15 % roerende voorheffing maakt 3,40 % netto per jaar…terwijl de inflatie nu al 3,85 % is ! Arme Belgen, mijn volk, jawel, je m’excuse…  Goud en zilver ? Nooit van gehoord meneer, kennen we niet, geef ons maar liever die oude, vertrouwde staatsbon…  Hé, hebben ze op het nieuws niet gezegd dat dit een buitenkansje is ? Wilt u, Marc Haagen, het soms beter weten dan onze Premier ?

Plaatsen/stemmen op NUjij Plaatsen/stemmen op eKudos Plaatsen/stemmen op MSN Reporter Plaatsen/stemmen op Bligg.be Voeg toe aan je Google bladwijzers Verstuur deze pagina per e-mail via Feedburner

3 reacties aan “WIE ZEI ER TERECHT DAT BELGEN DOM ZIJN…?”

1. Ach, het zal in Vlaanderen en Wallonie wel net zo zijn als in het Noorden. Hier zeggen ze: Goud en zilver kun je niet eten.
    Dat ze ook geen staatsobligaties of credit kaart kunnen eten, beseffen ze niet.

Hier zie je de macht van de MailStream Media en de goedgelovigheid van het klootjesvolk.

Als vanavond onze premier zegt dat Sinterklaas echt bestaat… dan geloven ze het ook nog..

2. Als ze zoiets in Nederland zouden doen, wordt er denk ik net zo grif op ingeschreven, hoor.

3. Het blijkt dat het nog veel erger kan. De 3 mnd lening ging vandaag tegen een negatieve rente van ca. -0,1%. De Jager vertelde dat er dus zoveel vertrouwen in de Nederlandse obligatie was, dat dat de negatieve rente rechtvaardigde.

We leven in een rare wereld. Ik vraag me af wanneer ik moet gaan betalen om mijn geld, als ik dat al zou willen, op een bank te mogen zetten.

Sorry, het reactieformulier is momenteel gesloten.