Beursbox

TIJDPERK OPKOMENDE LANDEN VOORBIJ…?

Gepubliceerd door om 13:25
dec 282011

Oeps, wat een provocerende titel hé ? Ik vond het stuk via www.goudportal.nl , een site die echt héél dicht op de zaken van belang zit, check it out ! Nu heb ik dit al zelf voorspeld een twee maanden geleden.  Lagere groei voor bv China en we shorten dit land dan ook sindsdien.  Volgend stukje bevestigt mijn zienswijze dus eigenlijk :

‘Tijdperk opkomende landen voorbij’

AMSTERDAM – De grote opkomende landen zoals China en India hebben hun beste tijd gehad. De potentiële economische groei in BRIC-landen is over het hoogtepunt heen.

Lees verder op : http://www.nu.nl/economie/2702934/tijdperk-opkomende-landen-voorbij.html en kom vooral hier terug om Uw mening te geven, dank !

Plaatsen/stemmen op NUjij Plaatsen/stemmen op eKudos Plaatsen/stemmen op MSN Reporter Plaatsen/stemmen op Bligg.be Voeg toe aan je Google bladwijzers Verstuur deze pagina per e-mail via Feedburner

5 reacties aan “TIJDPERK OPKOMENDE LANDEN VOORBIJ…?”

1. De enige bedenking die ik bij het artikel heb, is dat de inhoud blijkbaar “afgekeken” is van de analysten van Goldman Sachs. Dat zijn nu juist de jongens waarvan ik denk “eerst zien en dan geloven zei de blinde …”

2. Enkele jaren geleden schreef ik al dat beleggen in China voor mij géén optie kon zijn. Beleggen in ’n land met zo’n regime en ’n compleet andere cultuur moet sowieso verkeerd aflopen. Dat blijkt nu volop.

3. Rob, het lijkt me waarschijnlijk dat de Chinezen net zo over ons denken en dat we jouw opmerking ook kunnen omkeren.

4. Dick ; ik zou zeggen go ahead met beleggen in China ! Ieder z’n smaak maar de mijne is het niet.

5. Dat zeg ik niet Rob. Beleggen in een land met zo’n regime en totaal andere cultuur is vanuit Chinees standpunt gezien natuurlijk Europa en USA. Beleggen hier in Europa en USA loopt het natuurlijk op deze manier ook totaal verkeerd af.

Sorry, het reactieformulier is momenteel gesloten.