Beursbox

TOM LASSING SPREEKT…

Gepubliceerd door om 17:38
jan 052012

…en zoals altijd is het zeker waard om te aanhoren.  Hij is net als ik een gold- and silverbug, hij was het trouwens die mijn aandacht terug op de edelmetalen fixeerde in een tijd, jaren geleden, toen ik het zelf financieel moeilijk had.  Het is daarna snel en hard gegaan, terug opwaarts, met schrijven, investeren, uitbreiden van mijn services ook, ik zal hem er eeuwig dankbaar voor blijven…  Misschien wordt u hem ook wel dankbaar voor waar hij nu op wijst ! Persoonlijk vind ik het nog te vroeg om Amerikaanse staatsobligaties te shorten, maar het is een uitstekend idee dat ik in mijn achterhoofd houd…  Jim Rogers doet het trouwens al enige tijd en heeft er tot nu toe zijn broek aan gescheurd.  Zijn reactie : verhogen van de inzet ! Het moment, het MOMENT ! Het is van het allergrootste belang in beleggen…  Tom :

• Ik kreeg deze week een vraag over hoe iemand met wat spaargeld en een mager inkomen toch nog goud kan kopen. – Ik geef toe, het is dan moeilijk, maar niet onmogelijk. Als eerste is het belangrijk te kijken naar eventueel overbodige uitgaven. Ik heb daar een Gratis E-boek over geschreven: De Gelukkig Vrek. U kan het hier opvragen: http://www.progainbv.nl/tom/link.php?M=11487&N=453&L=92&F=H.
    Vervolgens heb ik zelf begin deze eeuw twee jaar lang water gedronken in plaats van frisdrank (ik drink geen alcohol). Op die manier hield ik steeds toch wat over en dat heb ik goed ingezet. Zilver of goud is bij enkele aanbieders ook in kleinere hoeveelheden te bestellen. De grootste aanbieder van goud en zilver rekeningen is nu BullionVault. Ze hebben recent Goldmoney links en rechts ingehaald. Dat was mede omdat Goldmoney de Nederlandse markt verlaten heeft. Bij BullionVault kunt u in iedere hoeveelheid bestellen!
  Plaatsen/stemmen op NUjij Plaatsen/stemmen op eKudos Plaatsen/stemmen op MSN Reporter Plaatsen/stemmen op Bligg.be Voeg toe aan je Google bladwijzers Verstuur deze pagina per e-mail via Feedburner

Een reactie aan “TOM LASSING SPREEKT…”

1. Goud kun je prima in kleine hoeveelheden kopen.
    Ook bij ons, goudbaartjes vanaf 1 gram:

http://zilvergoudwinkel.nl/goud-kopen/goudbaren

Sorry, het reactieformulier is momenteel gesloten.