BERNANKE EN DE EDELMETALEN…

9 februari, 2012 | door MHAAGEN |

Januari was een positieve beursmaand. En dat is een goed teken voor de rest van het jaar. Ik las deze week dat de beurs sinds 1950 in totaal 38 keer goed presteerde in januari. En dat in 34 van die 38 gevallen daarna ook het gehele beursjaar positief was. Het is uiteraard geen wetenschap, maar toch goed te weten in combinatie met mijn analyse dat het ongebreidelde geld printen dit jaar voor hogere aandelenkoersen gaan zorgen.  Met dank aan Bernanke en Draghi presteerden zilver en goud het allerbeste in januari. Zilver steeg met 20% en de goudprijs steeg 11%. Bernanke’s boodschap dat hij de rente tot minimaal eind 2014 op bijna nul zal houden, is duidelijk.  Lees verder op http://www.edelmetaal-info.nl/2012/02/vraag-naar-goud-zal-enorm-toenemen/#more-2388.  Mijn vraag aan u is : bezit u goud, zilver of al zijn afgeleiden ? Zelf heb ik mijn lezers al jaren geleden dit aanbevolen maar pas sinds vorig jaar heb ik ook een allocatie verdeling eraan toegekend : ga tot 60 % van uw vermogen in deze edelmetalen ! Vindt u dit teveel, nog te laag of…net goed ? Wij vernemen het graag…

Stem of voeg toe aan:  sn nujij BERNANKE EN DE EDELMETALEN... sn ekudos BERNANKE EN DE EDELMETALEN... sn msnreporter BERNANKE EN DE EDELMETALEN... sn bligg BERNANKE EN DE EDELMETALEN... sn digg BERNANKE EN DE EDELMETALEN... sn su BERNANKE EN DE EDELMETALEN... sn delicious BERNANKE EN DE EDELMETALEN... sn google BERNANKE EN DE EDELMETALEN... sn rss BERNANKE EN DE EDELMETALEN... sn email BERNANKE EN DE EDELMETALEN...
  1. 4 Reacties op “BERNANKE EN DE EDELMETALEN…”

2. Door Gert op 9 februari, 2012 | Reageer

Ik bezit 24% echt fysiek goud, daarnaast voor 34% Central Fund of Canada. Leek me een veilige manier om in fysiek zilver te investeren zonder btw en toch de premie mee te pikken. Het is 52% fysiek goud, 48% fysiek zilver. Een andere keuze zou Sprott Gold en Sprot Silver geweest zijn, maar dat is het niet. Van zilver en goud trackers blijf ik heel ver af. Verder heb ik 2 goudmijnen, een zilvermijn en één diamantexplorerer. Samen zijn deze mijnen zo’n 17% van mijn portefeuille. Dus ik zit zo’n 75% in edelmetalen.

3. Door MHAAGEN op 9 februari, 2012 | Reageer

proficiat !!

4. Door Gert op 9 februari, 2012 | Reageer

Ik hoop dat het goed gaat dit jaar. Vorig jaar heb ik zeer veel verlies gehad, met een portefeuille vol mijnbouwers en vooral het uitstoppen van verschillende turbos en speeders. Met dit product zal ik in de toekomst veel voorzichtiger omgaan.

Maar alleeh, twas wel een goed beursjaar, want ik heb nen boek van Marc Haagen gewonnen in 2011 :)

5. Door Gert op 11 februari, 2012 | Reageer

Grappig, ik ben toevallig op een reactie van u op facebook gebotst dat je postte bij Audrey.

U dient in gelogd te zijn om een reactie te plaatsen.