Beursbox
feb 132012

Is het niet eens tijd voor kwaliteitsbeleggen?

Als we nu zouden stoppen met beleggen in niet winstgevende bedrijven, zou beleggen dan niet veel minder risicovol worden? Dat is waarom wij vrijwel alleen in aandelen van winstgevende bedrijven beleggen. Neem nu ook een abonnement!

Plaatsen/stemmen op NUjij Plaatsen/stemmen op eKudos Plaatsen/stemmen op MSN Reporter Plaatsen/stemmen op Bligg.be Voeg toe aan je Google bladwijzers Verstuur deze pagina per e-mail via Feedburner

8 reacties aan “WINSTGEVENDE BEDRIJVEN = WINSTGEVEND BELEGGEN…”

1. Hoe lang wacht u nog voor het (wellicht) te laat is?

Situatie Vastgoed Amerika: unieke investeringskans
    De afgelopen jaren is in Amerika de prijs van vastgoed tot wel 70% gedaald. De huidige huizenprijzen zijn vaak niet meer dan de helft tot zelfs een derde van de bouwkosten!

§ Bij ons koopt u via de notaris al een woning MET huurder vanaf USD 35.000
    § Onmiddellijk verhuurrendement: 10% tot 18%.
    § Huurprijsverwachting: de komende jaren worden huurstijgingen verwacht van dubbele cijfers.

Wanneer de huizenprijzen omhoog gaan tot bouwkostenniveau, profiteert u ook nog van grotewaardestijgingen van uw huis! Maak (net als de grootste Nederlandse banken!) gebruik van deze aantrekkelijke mogelijkheid en profiteer van een zeer hoog rendement.

Kijk voor meer informatie ook op http://www.vastgoedamerika.nl

2. Deed Dhr Rienk Kamer zaliger in ’n grijs verleden ook niet zo iets ? Maar dan met Amerikaanse bouw- ea gronden ?

3. Charel : ik herinner me die zaak van American Land Program met Kamer in de hoofdrol nog héél goed. We hebben er indertijd enorm mee gelachen toen uitkwam dat ie half Florida had verkocht zonder er ’n morzel grond te bezitten. De nationale bank van Nederland vond dat indertijd zo knap dat ze hem ’n topfunctie aanboden. Natuurlijk wel nadat hij dankzij ’n batterij advokaten de bajes was ontsprongen. Véél investeerders echter hebben daar ’n flink trauma aan over gehouden.

4. Met al die moduraties werkt zo’n forum natuurlijk absoluut niet meer. Overigens onbegrijpelijk want het zijn vaak waarheidsgetrouwe maar weliswaar wat contraire berichtjes voor dit forum. Inhoudelijk zijn ze meestal klasse en vooral wat humor betreft outstanding.

5. Ik beschouw dit forum als ’n poppenspel ; iedere naam resp. pop mag meespelen en als die dan ook nog iets leuks resp. nuttigs te vertellen heeft is dat flink meegenomen. Zonder dit aspect is dit forum ’n droge resp. humorloze onderneming met misschien nog 3/4 spelers en that’s it. Als u het hiermede niet eens bent, zeg het gerust of schrijf me uit.

6. Nou, Hommeles, kom maar op met een leuk verhaal, wat als het even kan ook nog nuttig is.

7. Charel en J.Hommeles, jullie beide berichten in dit topic zijn een grote meerwaarde voor dit forum.

Zonder een verkeerd woord te zeggen over VastgoedAmerika, waarvan ik aanneem dat hij ter goeder trouw is tot het tegendeel wordt aangetoond, hebben jullie de belegger gewaarschuwd dat hij het aanbod minstens kritisch moet onderzoeken.

Dat is juist de bedoeling van dit forum.

8. Luc, ik ben niet uit op complimentjes ; wel het tegendeel. Toch bedankt voor je sportieve reactie.

Sorry, het reactieformulier is momenteel gesloten.