SCHITTERENDE TITEL VAN TOM LASSING…

23 februari, 2012 | door MHAAGEN |

Hij schrijft : GOUD IS DUUR…DAAROM MOET JE HET BEZITTEN ! Zo had ik het zelf nooit kunnen formuleren, heel mooi vind ik dit, en veelzeggend ! Tom gaat verder :

Maar dat zeiden ze 10 jaar geleden op 450 dollar per ounce ook al! Had het toen maar gekocht! Nu staat goud op 1775 dollar per ounce!
Goud is geld, goud is op dit moment veiliger dan kapitaal in munten die bijverzonnen worden!
Kijkt u op mijn nieuwe site: http://www.progainbv.nl/tom/link.php?M=11487&N=496&L=1393&F=H

9a 25011 SCHITTERENDE TITEL VAN TOM LASSING...

Stem of voeg toe aan:  sn nujij SCHITTERENDE TITEL VAN TOM LASSING... sn ekudos SCHITTERENDE TITEL VAN TOM LASSING... sn msnreporter SCHITTERENDE TITEL VAN TOM LASSING... sn bligg SCHITTERENDE TITEL VAN TOM LASSING... sn digg SCHITTERENDE TITEL VAN TOM LASSING... sn su SCHITTERENDE TITEL VAN TOM LASSING... sn delicious SCHITTERENDE TITEL VAN TOM LASSING... sn google SCHITTERENDE TITEL VAN TOM LASSING... sn rss SCHITTERENDE TITEL VAN TOM LASSING... sn email SCHITTERENDE TITEL VAN TOM LASSING...
  1. 3 Reacties op “SCHITTERENDE TITEL VAN TOM LASSING…”

2. Door An op 24 februari, 2012 | Reageer

Eens de recessie gedaan is, en dat hoeft niet eens zo erg lang meer te duren, (voor wie het wil zien zijn er al tekenen die daarop wijzen),
    zal het goud flink van z’n pluimen verliezen. Daarom vind ik het momenteel niet echt het moment om goud te kopen of bij te kopen wegens te duur. Als je natuurlijk sinds lange tijd al flink wat van dat spul bezit zoals ondergetekende, zit je wel op rozen en kun je gerust aan gedeeltelijke verkoop gaan denken. In die optiek vind ik de titiel van Tom niet echt schitterend.

3. Door An op 24 februari, 2012 | Reageer

ps Ik kocht al Kruger Rands toen ze Bef 5.000 stonden ( id est € 125 / ounce ).

4. Door An op 24 februari, 2012 | Reageer

En ja, kwestie van vooruitzien kan dat tellen. En, ik ben géén professor zoals Roubini, noch zelfbenoemde expert zoals zovelen.

U dient in gelogd te zijn om een reactie te plaatsen.