Beursbox

NIEUWE WEDSTRIJD APRIL-MEI….!

Gepubliceerd door om 14:56
mrt 312012

We gaan voor de nieuwe wedstrijd terug naar een van mijn oude liefdes, ZILVER.  U kunt de stand volgen in USD onder meer op www.kitco.com

De wedstrijdvraag luidt : wat zal de zilverprijs zijn op 31 mei om 22:00 in USD ? Deelname is gratis uiteraard maar…nu zult u vast willen weten wat u kan winnen, nietwaar ? Wel, voor diegene die er het dichtst bij zit is er de hoofdprijs : het fysieke boek Liberty Defined van Republikeins presidentskandidaat en Afgevaardigde Ron Paul, Engelstalig; en als tweede prijs hebben we The Great Supercycle van David Skarica, eveneens een fysiek Engelstalig boek.  Wie wint en niet voldoende de Engelse taal beheerst kan altijd ruilen voor mijn recentste boek in e-vorm, De Grootste Depressie En Andere Voorspellingen.  Doet allen mee !! U kunt inzenden als reactie op deze aankondiging tot en met woensdag 4 april…

Plaatsen/stemmen op NUjij Plaatsen/stemmen op eKudos Plaatsen/stemmen op MSN Reporter Plaatsen/stemmen op Bligg.be Voeg toe aan je Google bladwijzers Verstuur deze pagina per e-mail via Feedburner

9 reacties aan “NIEUWE WEDSTRIJD APRIL-MEI….!”

1. Marc, wat is de deadline voor een voorspelling?

2. 31,25$

3. 32,43

4. 38,13

5. Denk eerder aan 42,80 €

6. 41,41

7. 33,17

8. 32,07

9. Ik was op reis naar Sevilla, Granada en Cordoba…. Dus te laat voor inzending.

Marc, bedankt voor de prijs van de vorige wedstrijd !

Mijn gok zou 33.98 dollar zijn. De prijs van zilver is trouwens mijn favoriete vraag.

Sorry, het reactieformulier is momenteel gesloten.