Beursbox

EEN MOOI PAASCADEAU VOOR IEDEREEN…!

Gepubliceerd door om 20:26
apr 092012

ZALIG PASEN…vanwege de redactie van het Beursbox Forum ! Bij wijze van cadeau (iedereen wint zowiezo !) wijzen wij u op de HAAGEN INVEST CONTEST OP www.goudportal.nl : allen daarheen ! Er zijn met een voorspelling (gratis deelname natuurlijk) te winnen : fysiek goud, fysiek zilver, abonnementen op dure en minder dure services en…voor iedereen die nog geen abonnee is altijd twee maanden gratis www.haageninvest.com !

Plaatsen/stemmen op NUjij Plaatsen/stemmen op eKudos Plaatsen/stemmen op MSN Reporter Plaatsen/stemmen op Bligg.be Voeg toe aan je Google bladwijzers Verstuur deze pagina per e-mail via Feedburner

6 reacties aan “EEN MOOI PAASCADEAU VOOR IEDEREEN…!”

1. Marc, ik probeer iets in te vullen voor de prijsvraag, maar volgens de site doe ik al mee!? Mis ik iets?

2. Oei, misschien omdat mijn vriend en collega van Goudportal de resultaten/deelnames van het eerste kwartaal nog niet verwijderd heeft ? Ik breng hem meteen op de hoogte en laat hier dan direct iets weten, bedankt om dit te melden Jeroen !

3. Wacht nog steeds op antwoord van Goudportal Jeroen, maar moet naar het ziekenhuis voor een hernia dus zal pas later kunnen antwoorden…

4. Oei, dat klinkt minder. Sterkte met de hernia, Marc.

5. Inmiddels werkt het weer, heb een voorspelling in kunnen vullen.

6. Het ziekenhuis is wel heel wat anders dan thuis in bed. Sterkte Marc.

Sorry, het reactieformulier is momenteel gesloten.