Beursbox

THE END OF THE CHEAP ENERGY ECONOMY…

Gepubliceerd door om 7:00
apr 302012

…is een interessante video die u op de homepage van www.goud-portal.nl vindt.  Hij komt van FutureMoneyTrends en erin wordt gesteld dat de olieprijs gevoelig zal stijgen om drie grote redenen : de dollar die aan waarde verliest en nog meer zal verliezen; de onrust in het Midden-Oosten met een mogelijke oorlog met Iran dat de Straat van Hormuz controleert, waardoor 20 % van alle olie ter wereld moet passeren; en het feit dat het steeds moeilijker en dus duurder wordt om nog olie te vinden en boven te halen.  Bent u het met deze stelling eens of…net niet ? Wij vernemen graag uw opinie…!

Plaatsen/stemmen op NUjij Plaatsen/stemmen op eKudos Plaatsen/stemmen op MSN Reporter Plaatsen/stemmen op Bligg.be Voeg toe aan je Google bladwijzers Verstuur deze pagina per e-mail via Feedburner

3 reacties aan “THE END OF THE CHEAP ENERGY ECONOMY…”

1. End of cheap energy ? Eegc kun je nu kopen aan 0,006 USD (staat op minus 25% nu). Dat lijkt me toch ’n vriendenprijsje ? 😉

2. Zeg Jaklien ; 0,006 usd is dat nu 6 cent of nog minder ? Ik heb de afgelopen jaren € 300 bijeen kunnen sparen dus daar zou ik dan toch ’n flink pakket aandelen voor kunnen kopen ? Excuseer m’n loempheid en dank bij voorbaat voor uw moeite.

3. Willempie : we zijn op de wereld om mekaar te helpen nietwaar ? Voor Uw € 300 kunt u nu toch zo’n 65OOO aandelen Eegc kopen. Ik ga het u toch niet aanraden want misschien is beleggen in suikerspinnen wel beter ?

Sorry, het reactieformulier is momenteel gesloten.