Beursbox

WAS 9/11 EEN COVER UP OPERATIE…?

Gepubliceerd door om 9:35
mei 292012

Tom Lassing van o.m. www.beursaccent.nl : Eindelijk zag ik een documentaire over de aanslag op het Pentagon waarbij de maker serieus een punt maakt over de onmogelijkheid van een Boeing 757 die het Pantagon raakt.
Hij maakt een heel sterk punt over een cover up. Hij weet sterke argumenten aan te dragen voor een aanval met een drone op het Pentagon.
In feite weet hij aan te tonen dat een Amerikaanse Global Hawk de aanval uitvoerde.
De grote vraag is nu natuurlijk of het ook echt zo is en hoe het toch mogelijk is dat de Amerikaanse regering, danwel een geheime dienst dit kon uitvoeren en dat dit geheim kon blijven.
Deze documentaire is werkelijk heel goed. Argument na argument wordt aangepakt.
Het kost u bijna 1,5 uur, maar ik moet zeggen, ik raad het u aan.
Het zal pas over een jaar of 40 in Amerika vrijgegeven gaan worden, maar ik denk dat dit dichter bij de waarheid is dan de officiële versie zoals die indertijd door de regering Bush vrij werd gegeven…. Lees verder

Gelooft u het officiële verhaal of spelde men de ganse wereld leugens op de mouw ? Zeg aub niet dat “ze” niet tot zoiets in staat zijn…! Maar hoe zit het nou precies volgens u ?

Plaatsen/stemmen op NUjij Plaatsen/stemmen op eKudos Plaatsen/stemmen op MSN Reporter Plaatsen/stemmen op Bligg.be Voeg toe aan je Google bladwijzers Verstuur deze pagina per e-mail via Feedburner

3 reacties aan “WAS 9/11 EEN COVER UP OPERATIE…?”

1. Beter laat dan nooit? Deze documentaire heb ik op dvd en heet “A Call to Reopen the 9-11 Investigation , Confronting the Evidence”. Een bonus sectie daarvan heet “painfull deceptions”. Dit is de documentaire waar je het over hebt. Dit was in 2005 gemaakt en blijft z’n kracht houden. Elk logisch denkend mens moet tot de conclusie komen dat er iets heel anders die dag is gebeurd dan wat men verteld is. Kan daar nog heel lang over doorzagen maar laat ik dat nu maar niet doen.

2. Hierover doorzagen heeft idd weinig of geen zin. Misschien vertelt men over ’n jaar of veertig weleens wat er op die datum gebeurd is maar wat zijn onze kinderen resp. kleinkinderen daarmee ?

3. @Bawb,
    Daar heb ik wel ideeën over maar laten wij hopen dat dat niet zover komt. Het begint bij de gewaarwording van de mensen. Misschien worden er ooit wel eens genoeg wakker om deze hele beweging om te draaien. Hopelijk 🙁

Sorry, het reactieformulier is momenteel gesloten.