Beursbox

UITSLAG WEDSTRIJD APRIL-MEI…!

Gepubliceerd door om 19:19
mei 312012

De wedstrijdvraag luidde : wat zal de zilverprijs zijn op 31 mei om 22:00 in USD ? Deelname was zoals steeds gratis uiteraard en  er waren twee prijzen te winnen. Voor diegene die er het dichtst bij zit is er de hoofdprijs : het fysieke boek Liberty Defined van Republikeins presidentskandidaat en Afgevaardigde Ron Paul, Engelstalig; en als tweede prijs hebben we The Great Supercycle van David Skarica, eveneens een fysiek Engelstalig boek. Wie wint en niet voldoende de Engelse taal beheerst kan altijd ruilen voor mijn recentste boek in e-vorm, De Grootste Depressie En Andere Voorspellingen.  En dan nu de uitslag, die zal in de komende anderhalf uur vast niet meer veranderen met zilver aan 27,85 USD op dit moment.  Iedereen heeft eigenlijk te hoog ingeschat, het was de sterkte van de Amerikaanse dollar (of beter gezegd de zwakte van de euro) die roet in het eten gooide en alzo de zilverprijs beïnvloedde :

Hoofdprijs : Bob Slee met 31,25 USD

Tweede prijs : Jeroen die al vaker wat won met 32,07 USD

Beiden kunnen mij contacteren op Marc.Haagen@telenet.be met hun fysieke adres.  Proficiat !! Binnenkort volgt natuurlijk weer een nieuwe wedstrijd, waarvan ik hoop dat iedereen weer mee doet !

Plaatsen/stemmen op NUjij Plaatsen/stemmen op eKudos Plaatsen/stemmen op MSN Reporter Plaatsen/stemmen op Bligg.be Voeg toe aan je Google bladwijzers Verstuur deze pagina per e-mail via Feedburner

8 reacties aan “UITSLAG WEDSTRIJD APRIL-MEI…!”

1. Proficiat aan de winnaars.

2. ik moet het ergens kwijt. Het “eerste” positieve geluid over Europa sinds lang. Bovendien komt het overeen met mijn gevoel.

http://www.express.be/business/nl/economy/opsplitsing-euro-is-geen-ramp/169211.htm

3. Marc,

Dan kies ik voor uw recentste boek: De Grootste Depressie en andere voorspellingen.

U mag het mailen naar:

bob.slee@hotmail.com

Bedankt.

4. Heel goed Bob, is al onderweg, veel leesplezier…hoewel het beslist geen opbeurende boodschap is…

5. Bedankt voor de snelle levering, zelfs overtoom is er niks tegen … 😉

6. Proficiat, Bob!

Marc, het boek van Skarica heb ik al, voor het boek van Ron Paul houd ik me aanbevolen als Bob dat niet wil hebben!

7. Jeroen,

Ik heb gekozen voor het grootste depressie e-book. Dus het boek van Ron Paul mag je van mij hebben als Marc akkoord is.

8. Ok heren, zo is iedereen tevreden : Jeroen, dit mooie boek van Dr. Ron Paul gaat asap op de post, ik heb jouw adres…

Sorry, het reactieformulier is momenteel gesloten.